Je hebt gelijk, dat is het max treingewicht. Het is iets van een 1.5 ton geremd+1.050 ton lading dat die kan trekken de motor aankan (even de taalverschillen vermijden). Normaal moet er daarom een tachograaf inzitten (daar heb ik die 3.8 gehaald geloof ikquote:Op zondag 24 juni 2007 21:34 schreef MikeyMan het volgende:
Vet project...
Maar, vraagje, mag zo'n ding echt officieel 3.8 ton trekken/???? Of is dat max treingewicht?
Bedoel je mijn Jetta toevallig? Doe dan maar 30pk meerquote:Op zondag 24 juni 2007 14:51 schreef MMach het volgende:
De motoruitvoering die ik heb is de zwakste dieselversie (1.6D) met 50pk op de achterwielen. Dat is dezelfde motor als die fokker met zijn jetta, maar die heeft we de TD versie, met 20 pk meer.
Het gewicht van T3's varieert van ongeveer 1500 tot 2300kg (syncro's, campers). afhankelijk van uitvoering en motor enzo. Wil je het zeker weten, google it up. Wat ze zo zwaar maakt? Ik zou zeggen de gebruikte materialen. Het blijft een bedrijfsvoertuig, dus is het hier en daar wat dikker dan nodig. Heel veel over die gewichten enzo weet ik niet, omdat dat hier in België niet van belang is (in Nederland wordt je belast op gewicht, in België op pk's). Dus niet teveel waarde hechten aan wat ik zeg over gewichten, dat heb ik namelijk nooit in detail bekeken, omdat het er dus voor mij niet toe doet.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:39 schreef RealZeus het volgende:
WTF, weegt een T3 1.6D 1800 kilo?????![]()
Dat is net zoveel als een Renault Master dCi120, lengte 2, hoogte 2.!!!
Waarom maakt die T3 dan zo vreselijk zwaar?
Ik had niet verwacht dat iemand dat zou zeggen, maar toch nog iemand die weet dat de kleur onder en boven de rode streep verschillend isquote:Op maandag 25 juni 2007 02:13 schreef Jimmeh het volgende:
[img=578xnull]http://aycu27.webshots.com/image/20226/2005061778726504158_rs.jpg[/img]
Ondanks dat het nooit opvalt in de serie heeft de A-Team bus een donkergrijze lak boven de rode lijn. Wel leuk om te doen als je dat detail de moeite waard vindt.
En verder nog de doppen van de velgen afhalen (bewaren) en de velgen natuurlijk helemaal rood verfen![]()
Ik dacht dat er twee versies waren. Aflevering 1 t/m 4 moesten het doen zonder de sponsoring van GM. Vanaf aflevering 5 kwam de bullbar, extra lampen en ik dacht ook de grijze bovenkant. In eerdere afleveringen was de bovenkant inderdaad ook grijs, maar lichter.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:13 schreef Jimmeh het volgende:
[afbeelding]
Ondanks dat het nooit opvalt in de serie heeft de A-Team bus een donkergrijze lak boven de rode lijn. Wel leuk om te doen als je dat detail de moeite waard vindt.
En verder nog de doppen van de velgen afhalen (bewaren) en de velgen natuurlijk helemaal rood verfen![]()
Amerikanen en efficiënt auto's bouwenquote:Op maandag 25 juni 2007 11:51 schreef MMach het volgende:
Wehehe, dat is wel vrij drastisch. Ik ga voor iets subtielers. Al heb ik gisteren gedacht dat het misschien wel leuk moet zijn om kogelgaten in de zijkant te hebben. Dan ziet de grote bluts er authentieker uit![]()
Wat ik wel weet van the a team van, is dat die ook vreselijk underpowered was. Voor de burnouts ed moesten ze werken met bleekwater enzo.
Hier een filmpje van de originele bus tegen een vw transporter (fifth gear)
http://www.youtube.com/watch?v=afZdXnClOt8
6.2 Diesel V8, en nog niet vooruit gaan![]()
T2quote:Op maandag 25 juni 2007 11:42 schreef Googolplexian het volgende:
En zag deze T1 op Google ^^
[afbeelding]
Dat filmpje roeleert zwaar...quote:Op maandag 25 juni 2007 11:51 schreef MMach het volgende:
Wehehe, dat is wel vrij drastisch. Ik ga voor iets subtielers. Al heb ik gisteren gedacht dat het misschien wel leuk moet zijn om kogelgaten in de zijkant te hebben. Dan ziet de grote bluts er authentieker uit![]()
Wat ik wel weet van the a team van, is dat die ook vreselijk underpowered was. Voor de burnouts ed moesten ze werken met bleekwater enzo.
Hier een filmpje van de originele bus tegen een vw transporter (fifth gear)
http://www.youtube.com/watch?v=afZdXnClOt8
6.2 Diesel V8, en nog niet vooruit gaan![]()
Holyshitquote:Op zondag 24 juni 2007 18:49 schreef pro2call het volgende:
[afbeelding]
ziet er leuk uit........TVP dus
En opkuisen is belangrijk want de politie laat de brandweer anders komen en die sturen een serieuze factuur op.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:47 schreef MMach het volgende:
Archont aan het opkuisen na het olieslagveld:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |