Ik vind het eigenlijk nogal een Eric. Beetje smiespelen in de zijlijn en verder niets. Maar goed, hij zit er nog maar net.quote:
alsof al haar nylon onder der cap zitquote:Op zondag 24 juni 2007 15:50 schreef Dark het volgende:
[..]
Lol, Natas gaat schuilen voor de regen en zegt:"Oh, m'n haartjes!"
Amanda zegt: "Gelukkig heb ik een cap op" (alsof er nog iets te redden valt aan die pruik.)
Volgens mij zien wij nu steeds de emoDennis en krijgen we nog de TerrrorDennis.........ooitquote:
Ik denk dat we Dennis hele dagen op de bank bij het zwembad zullen zien liggen zodra het mooi weer wordt.quote:
Wat zegt ze dan?quote:Op zondag 24 juni 2007 15:53 schreef riri het volgende:
Lieke over Dennis.....perfekte opmerkingen over hem maakt ze![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er een hard hoofd in, dat knulletje heeft geen terror in zich.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:52 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Volgens mij zien wij nu steeds de emoDennis en krijgen we nog de TerrrorDennis.........ooit
verpraat? verspreekt? idd, soms zegt ze n zin en in die zin zegt ze zoveel tegenstrijdig heden dat ik denk wtfquote:Op zondag 24 juni 2007 15:55 schreef Anderkeertje het volgende:
Lieke heeft toch wel veel gezien voor iemand die geen internet had in het bos. Ze verpraat zich vrij vaak
ik denk dat het gewoon een verwend teringettertje isquote:Op zondag 24 juni 2007 15:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb er een hard hoofd in, dat knulletje heeft geen terror in zich.
Hij zal uitblinken in slapen en vol verbazing kijken naar die andere sjappies.
vind t ook oersaai, en ze bespreken nu dat ze straks onder de zonnebank gaanquote:Op zondag 24 juni 2007 15:56 schreef Gigageil het volgende:
Dodelijk saai die week-enden als Lieke en Huub de godsganselijke dag in hun nest blijven stinken......![]()
In de week-enden moet het eigenlijk leuk en terror zijn, en niet alleen doordeweeks als normale mensen moeten werken.![]()
Natasia zit haar heksenharen weer uit haar kin te pulken....![]()
maar dennis volgde 24 uur per dag de streams en heeft de meest recente ontwikkelingen kunnen volgen.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:56 schreef kleinzusje het volgende:
Die lieve schat is er net, ligt al sinds zn komst tussen wippende stellen, vechtende eikels........... en heeft de hele dag op zn leader gewacht. Geef hem wat tijd. ERic stond al meteen strak van de coke te gillen op tafel en met iedereen te likken.
Hij vind Brrr een coole gast, dus erg deugen kan die niet.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:56 schreef kleinzusje het volgende:
Die lieve schat is er net, ligt al sinds zn komst tussen wippende stellen, vechtende eikels........... en heeft de hele dag op zn leader gewacht. Geef hem wat tijd. ERic stond al meteen strak van de coke te gillen op tafel en met iedereen te likken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |