Held!!!quote:Op zondag 24 juni 2007 14:31 schreef F04 het volgende:
Wacht ik al de hele tijd op een nieuwe COS, maakt niemand er ééntje aan.
Post jij wel eens ooit iets anders dan TVP ?quote:Op zondag 24 juni 2007 14:37 schreef markisboer het volgende:
tvp
Nee, doet ie altijd. Ik ga er dan ook van uit dat hij alleen de T, de V en de P op z'n toetsenbord heeftquote:Op zondag 24 juni 2007 14:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Post jij wel eens ooit iets anders dan TVP ?![]()
We zijn weer thuis (tra-la-la-la-la) we zijn weer thuis....quote:Op zondag 24 juni 2007 14:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft dat er mee te maken?
Dan kan ie nog proberen er af en toe wat variatie in te brengen: VTP of PVT...quote:Op zondag 24 juni 2007 14:40 schreef Sev het volgende:
[..]
Nee, doet ie altijd. Ik ga er dan ook van uit dat hij alleen de T, de V en de P op z'n toetsenbord heeft
geen ideequote:Op zondag 24 juni 2007 14:41 schreef beequeen het volgende:
Wat was dat trouwens voor flauwe grap, die laatste post in de vorige COS, een naaktfoto van SHE?
Posten hier, zo'n flauwe grap...quote:Op zondag 24 juni 2007 14:41 schreef beequeen het volgende:
Wat was dat trouwens voor flauwe grap, die laatste post in de vorige COS, een naaktfoto van SHE?
Die komen echt niet voor zessen hun nest uit.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:44 schreef easysatellite het volgende:
half 3 en ze slapen nog?????????????
Gaat ie dat zeggen.quote:
Oh, hier ook al?quote:Op zondag 24 juni 2007 14:41 schreef beequeen het volgende:
quote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:40 schreef Sev het volgende:
[..]
Nee, doet ie altijd. Ik ga er dan ook van uit dat hij alleen de T, de V en de P op z'n toetsenbord heeft
Dat wist ik ook niet!quote:Op zondag 24 juni 2007 14:51 schreef mazaru het volgende:
Weten Jaap en Huub dat Dennis ook een groupie dag heeft Dinsdag?
Natasja hoorde het van Huub, dus ja.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:51 schreef mazaru het volgende:
Weten Jaap en Huub dat Dennis ook een groupie dag heeft Dinsdag?
Kijk maar op de site van Tien.quote:
Waar slaat dat op, 1 dag binnen en naar Rotterdam, 5 dagen binnen en een groupiedag, een week oid binnen en pokeren voor geld.quote:
Tsja, geen idee.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar slaat dat op, 1 dag binnen en naar Rotterdam, 5 dagen binnen en een groupiedag, een week oid binnen en pokeren voor geld.![]()
Dan weet ie wat ie aan Cora heeftquote:Op zondag 24 juni 2007 14:58 schreef ericahysterica het volgende:
N stelt een test voor bij Cora. Jaap moet met een meid gaan foezelen![]()
ja ze lijden aan het kokervisiesyndroomquote:Op zondag 24 juni 2007 15:00 schreef riri het volgende:
wat denken die mensen daar toch in het huis????
Dat ze megaberoemd zijn of zo?
Het gaat behoorlijk op de loop met ze merk ik....en die natasia is echt dom,snapt niks van wat jaap zegt
Wil je met mn vriendin zoenen, eeeeuh even denken, oh ze is wel leuk, laat maar komen dan.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:02 schreef riri het volgende:
die amanda....net of je zo maar met iedereen moet gaan zoenen als er om gevraagd wordt...ze worden echt goed ziek daar
ja heel bijzonder, bij dit experiment zie je dus gebeuren dat mensen volledig de weg kwijtrakenquote:Op zondag 24 juni 2007 15:02 schreef riri het volgende:
die amanda....net of je zo maar met iedereen moet gaan zoenen als er om gevraagd wordt...ze worden echt goed ziek daar
je bent hetero.....je viendje zit thuis........je doet een slettepakkie aan.......en dan zoen je een meisje want dat is tenslotte geen overspelquote:Op zondag 24 juni 2007 15:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Wil je met mn vriendin zoenen, eeeeuh even denken, oh ze is wel leuk, laat maar komen dan.![]()
ik denk dat N nog 1 verborgen doel heeft............brainless neuken voordat zij de villa uitgaatquote:Op zondag 24 juni 2007 15:06 schreef easysatellite het volgende:
natas lijkt wel teleurgestelt dat amanda nie met dennis heeft gezoent
vind ik ook een meisje dat emotioneel beschadigd is zo komt zij op mij overquote:Op zondag 24 juni 2007 15:06 schreef riri het volgende:
eigenlijk is amanda een heel eenzaam kind...dat ze blij kan zijn over zoveel onzin en dat zo kan opblazen voor zichzelf,dat is toch eigenlijk in en intriest
achterlijk inderdaad, foutje van de redactie. iedere nieuwkomer (en zeker dit lulletje) moet eerst lijdenquote:Op zondag 24 juni 2007 14:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar slaat dat op, 1 dag binnen en naar Rotterdam, 5 dagen binnen en een groupiedag, een week oid binnen en pokeren voor geld.![]()
Amanda is de hoer van Eemnes!quote:Op zondag 24 juni 2007 15:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Wil je met mn vriendin zoenen, eeeeuh even denken, oh ze is wel leuk, laat maar komen dan.![]()
boter van eergister zit er nog inquote:Op zondag 24 juni 2007 15:07 schreef mootie het volgende:
Waarom is het haar van Amanda zo pisgeel ineens?
Natasja heeft wel eerder dreigementen gehoord, en dat waren pas dreigementen,quote:Op zondag 24 juni 2007 15:14 schreef Meganog het volgende:
N had tegen Brian gezegd: "Desnoods maak ik 93 dagen ruzie met je.".
Amanda en Natasia discussieren erover of dit nu een uitspraak, een statement of een dreigement is...
Doet me denken aan de middeleeuwen waar heksen in het water gegooid werden... Bleven ze drijven waren ze een heks... verdronken ze dan waren ze geen heks...quote:Op zondag 24 juni 2007 15:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan weet ie wat ie aan Cora heeftAls ze weggaat is ze echt, als ze blijft is ze een golddigger
![]()
Natasja denkt dat die helicopter de hele dag over het huis vliegt om te proberen foto's van hen te maken.![]()
da's denk ik ook mooierquote:Op zondag 24 juni 2007 15:16 schreef easysatellite het volgende:
ik zou nog liever kaal zijn dan dat haar van amanda op me hoofd
ze heeft nu al demente trekjes dus wat dat aangaat kan ze gewoon op de oude voet verderquote:Op zondag 24 juni 2007 15:23 schreef riri het volgende:
Amanda moet meer van dat soort avondjes hebben waar ze zo blij mee is....ziet ze er over een paar jaar niet meer uit...ze is 19 jaar en ze tekent nu al zo zwaar na zo'n avond,je ziet het nu al aan haar gezicht dat dat diepe sporen achter gaat laten...die kun je met 30 jaar al in het bejaardentehuis stoppen qua uiterlijk,zien de verplegers geen verschil met de echte bejaarde mensen
Vreselijk. Het is zo lelijk omdat ze er zo mee kloot.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:26 schreef rene90 het volgende:
[afbeelding]
Amanda zit dan nog wel uren achter die spiegel met der haren te kloten maar lelijk dat het nog steeds is...
De kleur is ook zo vreemd opeens, echt geel.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Vreselijk. Het is zo lelijk omdat ze er zo mee kloot.
heeft ze zich gisteravond onder laten pissen door half r'dam?quote:Op zondag 24 juni 2007 15:30 schreef mootie het volgende:
[..]
De kleur is ook zo vreemd opeens, echt geel.
ja inderdaad leuke meid hoorquote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 15:38 schreef Dark het volgende:
Lieke - Denis, je make-up is uitgelopen.
als voyeur zijnde vind ik dit ook een vervelende ontwikkeling; mensen die ons buitensluiten bahquote:Op zondag 24 juni 2007 15:40 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ze praten verdomme in dat hok en houden hun zender weg!! En Tien accepteert dit maar??
en zeker niet met een string eronderquote:Op zondag 24 juni 2007 15:44 schreef Meganog het volgende:
Dat roze pakje van Natasia is niet bepaald flatteus...
o my godquote:Op zondag 24 juni 2007 15:38 schreef Dark het volgende:
Lieke - Dennis, je make-up is uitgelopen.
Gatverdarrie. Dat haar is echt vies.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:26 schreef rene90 het volgende:
[afbeelding]
Amanda zit dan nog wel uren achter die spiegel met der haren te kloten maar lelijk dat het nog steeds is...
whahahahahahaha Goed zo Liekequote:Op zondag 24 juni 2007 15:38 schreef Dark het volgende:
Lieke - Dennis, je make-up is uitgelopen.
quote:Op zondag 24 juni 2007 15:24 schreef ericahysterica het volgende:
vanavond Melissa
Lieke: Dennis, wat heb jij een verlopen kop.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:46 schreef Disana het volgende:
Natasia vraagt Amanda welk gaatje ze wil.
Van het zadel, wel te verstaan.
Lol, Natas gaat schuilen voor de regen en zegt:"Oh, m'n haartjes!"quote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 15:38 schreef ericahysterica het volgende:
lieke springt op het bed van Dennis en gilt nice and shine! wat een watje die Dennis ik denk dat hij zich voor een kuuroord heeft ingeschreven en zich abusievelijk bevindt in DGK met een stel halve idioten
Blijkbaar. Zelfs als er feitelijkheden in staan.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke: Dennis, wat heb jij een verlopen kop.
mag dat zomaar, iemands sig veranderen?![]()
Ik vind het verdomd spannend leesvoerquote:Op zondag 24 juni 2007 15:00 schreef riri het volgende:
wat denken die mensen daar toch in het huis????
Dat ze megaberoemd zijn of zo?
Het gaat behoorlijk op de loop met ze merk ik....en die natasia is echt dom,snapt niks van wat jaap zegt
Ik vind het eigenlijk nogal een Eric. Beetje smiespelen in de zijlijn en verder niets. Maar goed, hij zit er nog maar net.quote:
alsof al haar nylon onder der cap zitquote:Op zondag 24 juni 2007 15:50 schreef Dark het volgende:
[..]
Lol, Natas gaat schuilen voor de regen en zegt:"Oh, m'n haartjes!"
Amanda zegt: "Gelukkig heb ik een cap op" (alsof er nog iets te redden valt aan die pruik.)
Volgens mij zien wij nu steeds de emoDennis en krijgen we nog de TerrrorDennis.........ooitquote:
Ik denk dat we Dennis hele dagen op de bank bij het zwembad zullen zien liggen zodra het mooi weer wordt.quote:
Wat zegt ze dan?quote:Op zondag 24 juni 2007 15:53 schreef riri het volgende:
Lieke over Dennis.....perfekte opmerkingen over hem maakt ze![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er een hard hoofd in, dat knulletje heeft geen terror in zich.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:52 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Volgens mij zien wij nu steeds de emoDennis en krijgen we nog de TerrrorDennis.........ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |