Dat kan niet, doen ze ook niet.. Waarom zouden ze dat doen? Cora vindt de terror van Jaap niets, en terecht, maar ze gedoogd het... Als ze in zit kan ze er niet omheen, dus wordt Jaap een beetje gebonden, dat wil Jaap niet en dat willen de programmamakers niet.. Wat willen ze ook doen dan? Cora vs Jaap om de hoofdprijs? Terwijl ze zijn getrouwd?quote:Op zondag 24 juni 2007 16:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen, jou wel? Blijven na het huwelijk?
en zelfs dat vind ik niet zo erg maar dat flegmatische dat is in dit programma zooooooquote:Op zondag 24 juni 2007 16:28 schreef easysatellite het volgende:
[..]
te gay gewoon, dat pak enzo staat m wel heel goed maar zn haar en zn overgebruinde huidskleur en zn makeup, gewoon too much too much weetje
quote:Op zondag 24 juni 2007 16:32 schreef BrainView het volgende:
Haha Jaap is de man!!!
Hij twijfelt nu heel erg over zijn trouwdag
hehe nu al die chickies/groupies op de loer liggen krabt ie wel ff achter zijn oren hehehe
de houding van dennis is die van een fatje brrrrr lazy, ijdel gewoon helemaal nietsquote:Op zondag 24 juni 2007 16:34 schreef easysatellite het volgende:
die houding van dennis is wel meer man dan huub, die huub staat zo met ze kont naar achter en ook als die danst net n homo
huub heeft ook een beetje rare benen.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:34 schreef easysatellite het volgende:
die houding van dennis is wel meer man dan huub, die huub staat zo met ze kont naar achter en ook als die danst net n homo
vind die tribal uber lelijk, maar dat is kwestie van smaakquote:Op zondag 24 juni 2007 16:36 schreef agter het volgende:
[..]
huub heeft ook een beetje rare benen.
maar zijn tatoe is wel stoer!
je kunt veel van huub zeggen maar hij heeft een snelle geest en hij kent zijn beperkingen en dat zijn grote plussen denk ikquote:Op zondag 24 juni 2007 16:36 schreef agter het volgende:
[..]
huub heeft ook een beetje rare benen.
maar zijn tatoe is wel stoer!
zelfs dansen doet ze na van amanda, ik zou me dood ergeren als mensen me nadeden bahhhhquote:Op zondag 24 juni 2007 16:38 schreef SiRojK het volgende:
Btw, Amanda had wel een punt dat Lieke eigenlijk alles hetzelfde doet als zij.. Nagels, haar, paardrijden, pumps en bikini, etc. etc...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |