quote:Op zondag 24 juni 2007 16:32 schreef BrainView het volgende:
Haha Jaap is de man!!!
Hij twijfelt nu heel erg over zijn trouwdag
hehe nu al die chickies/groupies op de loer liggen krabt ie wel ff achter zijn oren hehehe
de houding van dennis is die van een fatje brrrrr lazy, ijdel gewoon helemaal nietsquote:Op zondag 24 juni 2007 16:34 schreef easysatellite het volgende:
die houding van dennis is wel meer man dan huub, die huub staat zo met ze kont naar achter en ook als die danst net n homo
huub heeft ook een beetje rare benen.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:34 schreef easysatellite het volgende:
die houding van dennis is wel meer man dan huub, die huub staat zo met ze kont naar achter en ook als die danst net n homo
vind die tribal uber lelijk, maar dat is kwestie van smaakquote:Op zondag 24 juni 2007 16:36 schreef agter het volgende:
[..]
huub heeft ook een beetje rare benen.
maar zijn tatoe is wel stoer!
je kunt veel van huub zeggen maar hij heeft een snelle geest en hij kent zijn beperkingen en dat zijn grote plussen denk ikquote:Op zondag 24 juni 2007 16:36 schreef agter het volgende:
[..]
huub heeft ook een beetje rare benen.
maar zijn tatoe is wel stoer!
zelfs dansen doet ze na van amanda, ik zou me dood ergeren als mensen me nadeden bahhhhquote:Op zondag 24 juni 2007 16:38 schreef SiRojK het volgende:
Btw, Amanda had wel een punt dat Lieke eigenlijk alles hetzelfde doet als zij.. Nagels, haar, paardrijden, pumps en bikini, etc. etc...
en ook typische een loverboymethode: isoleer je slachtoffer van haar omgevingquote:Op zondag 24 juni 2007 16:37 schreef SiRojK het volgende:
Whahahhaa..
Amanda en Brian hebben een gesprek, over dat de groep zegt dat Brian Amanda dingen opdringt...
Brian sluit/kapt ineens het gesprek en zegt : ,, WE gaan nu muziek draaien"
, zo'n zelfreflectie!
Eens. Lieke wil kennelijk ook een 'echte vrouw' zijn. Tegen borstvergroting heeft ze ook niets.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:38 schreef SiRojK het volgende:
Btw, Amanda had wel een punt dat Lieke eigenlijk alles hetzelfde doet als zij.. Nagels, haar, paardrijden, pumps en bikini, etc. etc...
Als die nou eens in ging zien dat Lieke zijn grootste beperking is, dan stijgt die weer.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:37 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
je kunt veel van huub zeggen maar hij heeft een snelle geest en hij kent zijn beperkingen en dat zijn grote plussen denk ik
is niet argggggggg als hij maar voor zijn geaardheid uitkomt tegen die tijdquote:Op zondag 24 juni 2007 16:39 schreef mazaru het volgende:
Die Dennis gaat zooooooo kaal worden over een paar jaar
met deze opmerking heb je totaal niet begrepen wat Jaap echt zei van morgen daaroverquote:Op zondag 24 juni 2007 16:32 schreef BrainView het volgende:
Haha Jaap is de man!!!
Hij twijfelt nu heel erg over zijn trouwdag
hehe nu al die chickies/groupies op de loer liggen krabt ie wel ff achter zijn oren hehehe
Jaap twijfelt niet over trouwen, maar wel over trouw.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:41 schreef riri het volgende:
[..]
met deze opmerking heb je totaal niet begrepen wat Jaap echt zei van morgen daarover
Ik heb nu ook niet het idee dat Amanda Lieke graag mag. Als je ze al eens samen ziet is het meestal Lieke die Amanda opzoekt en niet andersom. Amanda mag dan niet de slimste zijn maar ze heeft Lieke aardig doorquote:Op zondag 24 juni 2007 16:39 schreef easysatellite het volgende:
[..]
zelfs dansen doet ze na van amanda, ik zou me dood ergeren als mensen me nadeden bahhhh![]()
Eric komt ook op Jaap zijn bruiloftquote:Op zondag 24 juni 2007 16:41 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
is niet argggggggg als hij maar voor zijn geaardheid uitkomt tegen die tijd
ik denk dat deze poster het heel goed begrepen heeft waarom zou jaap nu ineens moeten zwichten voor geile wijven terwijl hij in wezen monogaam is? gewoon rechter- of linkerhand en niet doen alsof sex nodig is om te overleven wat een overtrokken bullshitquote:Op zondag 24 juni 2007 16:41 schreef riri het volgende:
[..]
met deze opmerking heb je totaal niet begrepen wat Jaap echt zei van morgen daarover
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |