quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:00 schreef Ulreazj het volgende:
Goeie pulse. En SOG weer een aantal miljoen ingehaald. En ik zelf ook eindelijk weer 3plekken gestegen. Op dit tempo word ik eerste in ongeveer 45950-459-5943jaar.
Op hoeveel ga je pulsen misschien?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:05 schreef Ravii het volgende:
nog 15k voor me pulse
Morgen 1e ofzo in de top pulse
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:29 schreef fate het volgende:
[..]
Op hoeveel ga je pulsen misschien?![]()
Langs mijn kant vandaag trouwens heel wat minder keys dan de voorbije dagen, max 50k vrees ik :s
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:43 schreef superworm het volgende:
ik zat te denken, ik ben columnist, ik zou ook wel eens een column over whatpulse en fok kunnen typen, zou dat misschien een idee zijn?
ik heb m nog niet geschreven, lol. jortk wordt sowieso genoemd, daar kan-ie zeker van zijn. drijfveer achter het hele project, zo'n beetje.quote:
De stats geven elke dag het verschil weer van de dag ervoor en dit telkens vergeleken tov 6.45u. Als je er dus na hebt gepulsed of de dag ervoor, dan sta je er niet tussenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:43 schreef Flaccid het volgende:
waarom sta ik niet in de stats?
ik heb geholpen met jort ze site designquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:52 schreef superworm het volgende:
[..]
ik heb m nog niet geschreven, lol. jortk wordt sowieso genoemd, daar kan-ie zeker van zijn. drijfveer achter het hele project, zo'n beetje.
Tussen welke tijd moet ik pulsen om erin te staan dan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:55 schreef fate het volgende:
[..]
De stats geven elke dag het verschil weer van de dag ervoor en dit telkens vergeleken tov 6.45u. Als je er dus na hebt gepulsed of de dag ervoor, dan sta je er niet tussen.
Goed idee van die column, zeker doen!
nog tiehien, tien minuuuuuten voordat ik stohop, dat ik kap dat ik nok, etc.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:04 schreef Ravii het volgende:
Met het typen van dit bericht moet ik nog precies 10k keys voor me autopulse
* Ravii heeft gebashd!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |