Heb je al op die site en profiel gemaakt?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:41 schreef VarsesteR het volgende:
ik heb weer 100.000 maar hij wil niet pulsen! Zegt hij "Invalid Token"...
wamoekdoen?
Dat is als mensen met een handicap een jointje roken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:04 schreef Drumpie het volgende:
wat betekent invalid token?
wat is er zo moeilijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:18 schreef donroyco het volgende:
Snap nog niet heel veel ervan, maar leer wel bij
Nou waar jullie het allemaal over hebben enzoquote:
Output = het aantal clicks en keys dat we elke dag hebben gehaald (terug te vinden in de stats)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nou waar jullie het allemaal over hebben enzo
Is het een ander profiel?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:29 schreef VarsesteR het volgende:
Ik heb al eerder gepulsed dus daar kan het niet aan liggen... Wel pulse ik op twee computers (wel zelfde I.P.), misschien ligt het daaraan?
dat kan dus niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:32 schreef VarsesteR het volgende:
Nee dezelfde
Ik doe mee, tegen die tijd hoop ik op een miljoen te zitten, hoewel ik nog wel 2 weken vakantie heb tussendoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:44 schreef superworm het volgende:
Megapulse 15 augustus wordt mede mogelijk gepulst door:
superworm
Deansensitized
Renesite
Crientj
MrManiak
Detroit
R-Mon
Ravii
Ravii heeft al 700k staan, ik zelf 100k, en we hebben nog 1,5 maand te gaan!
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
superworm
Deansensitized
Renesite
Crientj
MrManiak
Detroit
R-Mon
Ravii
wonderer
Ulreazj
SpeedyGJ
Litso
yosander
Dit had ik vorige keer ook toen had ik ook whatpulse op de pc van me moeder geinstalleerd. Het probleem hierbij was dat ik 2 dezelfde computers op 1 account had. Dat gaat niet werken je moet even een nieuw pulse profiel aanmaken op whatpulse.org, en hierna op 1 van de 2 pc's inloggen met het nieuwe profiel. En op die andere pc een nieuw token aanvragen. Maja 't probleem bij mij was wel dat 'k al me keys en clicks kwijt wasquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:41 schreef VarsesteR het volgende:
ik heb weer 100.000 maar hij wil niet pulsen! Zegt hij "Invalid Token"...
wamoekdoen?
Hallo, en ik dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
superworm
Deansensitized
Renesite
Crientj
MrManiak
Detroit
R-Mon
Ravii
wonderer
Ulreazj
SpeedyGJ
Litso
Megapulse 15 augustus wordt mede mogelijk gepulst door:quote:
Jij mag niet meedoenquote:
Kwaknet haalt ons nooit inquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:10 schreef joopsim het volgende:
Ik pulse niet mee de 15de
ik pulse gewoon lekker wanneer het mij uitkomt...en een beetje voor de dagelijkse stats zeg maar...dat die ook nog redelijk blijven... anders halen de kwakkers ons straks nog in hele dikke
ik heb een of ander nieuw ip gekregen van chello die geblockd is op mirc...daarom ben ik daar niet meer te vinden de laatste tijd sorry
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:15 schreef oinkoink12 het volgende:
si 15 augustus niet heel ver ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |