Ik heb vandaag alweer 100k gepulsedquote:
keys kan bashenquote:Op maandag 25 juni 2007 13:41 schreef JortK het volgende:
Ik ga ook nog iets bouwen waar je lekker op kan key bashen... komt er ook nog aan, maar eerst ff de stats afmaken want ik heb inmiddels de info van Slar ontvangen
Nee bashen bitchesquote:Op maandag 25 juni 2007 13:43 schreef Ravii het volgende:
[..]
keys kan bashen![]()
Laat het wel nuttig zijn![]()
Misschien kunnen we wat reddingsboeien gooienquote:Op maandag 25 juni 2007 14:04 schreef phluphy het volgende:
Bij Team Quackenet is men het zinkende schip aan 't verlaten?![]()
Bengeltje, heb je het nu opgelost? Ik hoop het voor je, ergelijk is zoiets!![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:11 schreef Fugie het volgende:
* Fugie ook lid is geworden
maar ik typ niet zoveel
Ik fok ook niet zo hardquote:Op maandag 25 juni 2007 14:14 schreef Ravii het volgende:
[..]
WELKOM
![]()
FOk users typen zoiezo al genoeg
Ik zocht op Key bashen bij google, en raad is welke site bovenaan staat!
KCLIHKZORHZ
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:14 schreef Ravii het volgende:
[..]
KCLIHKZORHZ
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:14 schreef Ravii het volgende:
[..]
WELKOM
![]()
KCLIHKZORHZ
hahaquote:Op maandag 25 juni 2007 14:14 schreef Ravii het volgende:
[..]
WELKOM
![]()
KCLIHKZORHZ
Nicequote:Op maandag 25 juni 2007 13:41 schreef JortK het volgende:
Ik ga ook nog iets bouwen waar je lekker op kan key bashen... komt er ook nog aan, maar eerst ff de stats afmaken want ik heb inmiddels de info van Slar ontvangen [afbeelding]
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:55 schreef Crientj het volgende:
Zo dan maar.. Na een tijdje nagedacht te hebben heb ik me dan ook maar aangemeld bij dit team. Mn eigen team werd zelf een beetje saai :i Maarja, dat word af en toe lekker swithen tussen 2 teams.
(Echt verdomd jammer dat je niet gewoon in 2 teams kan joinen.... ¬¬)
Blijf gewoon lekker bij onsquote:Op maandag 25 juni 2007 15:55 schreef Crientj het volgende:
Zo dan maar.. Na een tijdje nagedacht te hebben heb ik me dan ook maar aangemeld bij dit team. Mn eigen team werd zelf een beetje saai :i Maarja, dat word af en toe lekker swithen tussen 2 teams.
(Echt verdomd jammer dat je niet gewoon in 2 teams kan joinen.... ¬¬)
Overhaal hen anders om ook naar FOK te komenquote:Op maandag 25 juni 2007 16:14 schreef Crientj het volgende:
Whaha.Ik weet niet zo zeer of de rest van mn team dat leuk gaat vinden.
Namen willen we horenquote:Op maandag 25 juni 2007 16:17 schreef Crientj het volgende:
In een team die amper iemand kent.Ik kan ze wel overhalen om ze erop te zetten.. Maar het is dan alsnog weinig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |