daar moet ik ook maar eens gaan shoppen dan ...goed voor me egoquote:Op zondag 24 juni 2007 12:12 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Hehe ligt eraan.. Bij Zara is de maat 38 veel ruimer dan normaal![]()
Als ze NL al niet trok op vakantie, moet Natasia helemáál een hel zijn.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Mellisa moest met haar kinderen naar de efteling en toen ze gesloopt weer terugkwam moest ze hapjes maken.
Herma moet voor haar een bikini kopen. Zij ronselt echt mensen. Ze legt zelfs mensen op om op de verjaardag van haar kinderen te komen. Ze wil met Patricia op vakantie en Patricia moet echt moeite doen om het af te weren. Patricia bleef zeggen, "je moet gewoon allleen gaan." Natas bleef in de," dan ga ik met jou mee" modus.
Hoe symbolisch.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:12 schreef Meganog het volgende:
Natasia droomde dat er iemand op haar bed zat en toen ze wakker werd zat er niemand op haar bed.
Nee...het was een droom...
Wat dan ???quote:Op zondag 24 juni 2007 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ze NL al niet trok op vakantie, moet Natasia helemáál een hel zijn.
Zegt trouwens ook wel wat over het aantal vrienden en vriendinnen dat Natasia heeft, als ze een semi-wildvreemde probeert te bewegen om met haar op vakantie te gaan.
is dat haar echte haar?quote:Op zondag 24 juni 2007 11:54 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Ze gaat zo even een blokje om de fontein wielrennen.
Ik hoor haar eigenlijk amper over vrienden en vriendinnen, alleen over zusters en wilgoquote:Op zondag 24 juni 2007 12:16 schreef Gert het volgende:
Als ze NL al niet trok op vakantie, moet Natasia helemáál een hel zijn.
Zegt trouwens ook wel wat over het aantal vrienden en vriendinnen dat Natasia heeft, als ze een semi-wildvreemde probeert te bewegen om met haar op vakantie te gaan.
600 Euro per keerquote:Op zondag 24 juni 2007 12:20 schreef riri het volgende:
[..]
is dat haar echte haar?
hoe duur is dat wel niet al die haarbehandelingen die natasia krijgt?
Ongeveer 700 euroquote:Op zondag 24 juni 2007 12:20 schreef riri het volgende:
[..]
is dat haar echte haar?
hoe duur is dat wel niet al die haarbehandelingen die natasia krijgt?
Het is wel heel mooi haar! 1000x mooier dan die troep die Amanda elke keer in haar haar krijgt geplakt.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 12:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is wel heel mooi haar! 1000x mooier dan die troep die Amanda elke keer in haar haar krijgt geplakt.
vind ik ook, maar dat komt ook omdat amanda t heel slecht behandelt, ze doet er bij wijze van 1 potje wax of troep in der haar en daarna wast ze t soms n week nie etcquote:Op zondag 24 juni 2007 12:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is wel heel mooi haar! 1000x mooier dan die troep die Amanda elke keer in haar haar krijgt geplakt.
Natasia wast het haar nooit en dat blijft mooi.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:25 schreef easysatellite het volgende:
[..]
vind ik ook, maar dat komt ook omdat amanda t heel slecht behandelt, ze doet er bij wijze van 1 potje wax of troep in der haar en daarna wast ze t soms n week nie etc
Patricia gebruikt ook alleen maar Braziliaans haar.. Dat is echt haar en haar eigen haar rust gewoon in die vlechten..quote:Op zondag 24 juni 2007 12:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Lieke is inmiddels als iets van 20 extensions kwijt en het klit als de ziekte. Lieke smeert er geen potten wax in. Ook Sylvia's extensions ontvingen niet veel lof van de kapster toen. Het is synthetische rommel als je het mij vraagt.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:27 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Patricia gebruikt ook alleen maar Braziliaans haar.. Dat is echt haar en haar eigen haar rust gewoon in die vlechten..
Amanda verpest echt dr eigen haar met die extention en het is ook vervelender om bij te houden, waardoor het sneller af gaat breken.
Het meest lelijke is om Amanda haar eigen haar (korte plukjes) met die stijltang op haar hoofd te zien plakken...quote:Op zondag 24 juni 2007 12:27 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Patricia gebruikt ook alleen maar Braziliaans haar.. Dat is echt haar en haar eigen haar rust gewoon in die vlechten..
Amanda verpest echt dr eigen haar met die extention en het is ook vervelender om bij te houden, waardoor het sneller af gaat breken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |