Was toch weer zo'n wanproduct van DOB ?quote:Op zondag 24 juni 2007 13:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Het stond haar heel mooi maar de kwaliteit en het zetten ontving niet veel lof. De kapster kon er heel weinig mee. Ook Sylvia verloor er veel in een korte tijd en ook dat klitte als de ziekte. Syl haar eigen woorden. Het zag er wel goed uit hoor maar de kwaliteit was bagger.
quote:Op zondag 24 juni 2007 12:28 schreef ericahysterica het volgende:
N heeft last van de overgang zegt ze![]()
echt dom man, als je eroverna denkt, zit ze nu 1 jaar in de goude kooi voor niks eigenlijk, 10.000 euro kan je toch ook bestede aan je rijbewijs en nieuwe tiete, je hoeft daarvoor toch nie in de kooi te zitte, en dan ook nog je kinderen achter laten echt n asoquote:
12 maanden leven van ¤10.000?quote:Op zondag 24 juni 2007 13:40 schreef easysatellite het volgende:
[..]
echt dom man, als je eroverna denkt, zit ze nu 1 jaar in de goude kooi voor niks eigenlijk, 10.000 euro kan je toch ook bestede aan je rijbewijs en nieuwe tiete, je hoeft daarvoor toch nie in de kooi te zitte, en dan ook nog je kinderen achter laten echt n aso
quote:Op zondag 24 juni 2007 13:45 schreef beequeen het volgende:
Heeft Patries iets geslikt ofzo?
Ik heb toch het idee dat het over de kids gaat, dat ze eerder naar huis moet komen. Gokje hoor.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:47 schreef noekje het volgende:
Patricia was haar ook aan het pushen om eerder weg te gaan. In de zomer gebeurt er van alles, in september niet. Toen kwamen er hele wazige zinnen over haarkleuren, dat het al gevraagd is over die haarkleur. Patricia die meerdere malen vraagt of ze haar begrijpt.
Voor na de kooi:quote:Op zondag 24 juni 2007 13:43 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
12 maanden leven van ¤10.000?
Eten/drinken, kleding, rijbewijs, plastische chirurgie etc etc.. Dat kan echt niet hoor..
dat zeg ik toch nie?? ik zeg dat je van 10.000 euro ook je tiete kan doen en rijbewijs halen ipv n jaar de kooi in gaan daarvoorquote:Op zondag 24 juni 2007 13:43 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
12 maanden leven van ¤10.000?
Eten/drinken, kleding, rijbewijs, plastische chirurgie etc etc.. Dat kan echt niet hoor..
Natasia is gewoon supermaterialistisch en druk bezig met uiterlijk vertoon. Als ik een bewoner was had ik haar pruik weggeflikkert..als je dan ook nog haar kleding afpakt en haar in een wanstaltig trainspak laat rondlopen dan rent ze gillend die poort uit.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze heeft in de loop van de ochtend voor zeker ¤ 100.000 aan te plannen uitgaven/ aktiviteiten genoemd (auto, verre vakanties, dure dagjes uit).
Alsof het vanzelfsprekendheden zijn.
Ze is een werkloze alleenstaande moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |