abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juni 2007 @ 13:01:46 #226
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_50783892
Oooooo Herman den Blijker MIJN VRIENDJE.... Als iemand interessant is of haar dingen kan geven dan is diegene haar vriendje!
pi_50783914
N: als Herman mijn chefkok was............ arme herman
pi_50783924
quote:
Op zondag 24 juni 2007 12:58 schreef Gert het volgende:

[..]

Mijn korte versie: ben het met een hoop zaken hierboven eens, wat toch niet wegneemt dat ik het sneu vind overkomen om je zo op te dringen voor een vakantie tegenover iemand die je nauwelijks kent en ook nog eens alleen van een setting waarin er sprake is van een bepaalde machtsverhouding.
Dat sneu is een gevoel wat veel mensen hebben als het gaat om vakanties. Oh wat sneu, ze heeft niemand, oh wat sneu ze gaat alleen. Dat je dat gevoel krijgt in deze zetting qua DGK en Patricia/ Natasja snap ik. Maar in het algemeen denk ik dat er veel mensen niet zo eerlijk durven toe te geven dat het gaan op vakantie best lastig is als je geen vanzelfsprekend maatje ( partner) hebt.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zondag 24 juni 2007 @ 13:03:41 #229
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_50783956
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:01 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Najah, ik kan er best inkomen als Natasia gewoon geen vrienden meer heeft door haar acties binnen de kooi....

(niet dat die mensen dan niet kortzichtig zijn, maar kan het me voorstellen)
Ik denk dat ze ook zo is buiten de kooi, dus 'vrienden' kenden haar al op die manier...
pi_50783961
quote:
Op zondag 24 juni 2007 12:58 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Ik vond de extensions van Sylvia juist zeer geslaagd in vergelijking tot Amanda en Natasja.
Het stond haar heel mooi maar de kwaliteit en het zetten ontving niet veel lof. De kapster kon er heel weinig mee. Ook Sylvia verloor er veel in een korte tijd en ook dat klitte als de ziekte. Syl haar eigen woorden. Het zag er wel goed uit hoor maar de kwaliteit was bagger.
Go hard or go home
pi_50783976
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:01 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Natasja heeft het altijd over mensen die ze "kent", zoals Clarence Seedorf, Mayday, moeder van Yes-R bandlid etc etc, maar over ECHTE vrienden en vriendinnen hoor je haar nooit praten in de afgelopen 9 maanden, en die zijn ook nooit op bezoek geweest. Ik denk dus dat Natasja 1 van die personen is die véél kennissen heeft, maar nooit tot echte vriendschap met die kennissen komt (waarschijnlijk door haar verrotte en egoistische karakter)...
In het begin is er toch een vriendin op bezoek geweest? Daar had ze meer aandacht voor dan voor haar kinderen

Iemand die een brief aan N schreef dat ze een perfecte moeder is????
pi_50784031
nou het is klaar als een klontje dat het einde verhaal is met wilgo en natas.............
  † In Memoriam † zondag 24 juni 2007 @ 13:07:00 #233
128220 Peter6000
pi_50784067

Mijn streams lopen een uur achter.
  zondag 24 juni 2007 @ 13:07:10 #234
125420 Starlie
pi_50784071
Ik heb toch zo'n vermoeden dat Patricia Natas helemaal niet zo aardig vind.... Kan ik me trouwens alles bij voorstellen hoor! Natas doet altijd zooooo interessant en vind zichzelf zoooooo goed!! En Patricia is volgens mij wat nuchterder...
pi_50784106
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:07 schreef Peter6000 het volgende:

Mijn streams lopen een uur achter.
Klopt, de zomertijd is vandaag in gegaan
pi_50784130
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:02 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Dat sneu is een gevoel wat veel mensen hebben als het gaat om vakanties. Oh wat sneu, ze heeft niemand, oh wat sneu ze gaat alleen. Dat je dat gevoel krijgt in deze zetting qua DGK en Patricia/ Natasja snap ik. Maar in het algemeen denk ik dat er veel mensen niet zo eerlijk durven toe te geven dat het gaan op vakantie best lastig is als je geen vanzelfsprekend maatje ( partner) hebt.
Melissa moest met haar kinderen naar de efteling want Wilgo kon niet. Wederom moet iemand vanuit het huis haar dingen opknappen. Er zullen toch wel mensen zijn buiten de kooi die het willen doen, denk ik dan?
Het gaat niet alleen om die vakantie. Haar zusters praten slecht over haar maar zorgen wel voor haar kinderen maar die kunnen toch ook naar de efteling. Als ze kleding wil hebben dan schakelt ze Patricia, Herma en nu ook Erwin in.
Go hard or go home
  zondag 24 juni 2007 @ 13:08:59 #237
125420 Starlie
pi_50784141
GATVERDAMMEEEE wat een opgezet klote spel ook... Natas maakt nu dus duidelijk dat ze er van "DE PA" niet uitmag..... Want als hij ja zegt dan gaat ze er morgen gelijk uit...
pi_50784148
Ontharingscreme op haar lippen... Haha,dat is grappig
pi_50784184
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:08 schreef Starlie het volgende:
GATVERDAMMEEEE wat een opgezet klote spel ook... Natas maakt nu dus duidelijk dat ze er van "DE PA" niet uitmag..... Want als hij ja zegt dan gaat ze er morgen gelijk uit...
Je luistert niet goed... Zij tegen Patricia of 'haar pa' die 10k niet kan betalen, daarom blijft ze nog zitten tot het eind, als ze dat geld terug krijgt (van een ander krijgt) dan is ze direct vertrokken
pi_50784189
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:08 schreef noekje het volgende:

[..]

Melissa moest met haar kinderen naar de efteling want Wilgo kon niet. Wederom moet iemand vanuit het huis haar dingen opknappen. Er zullen toch wel mensen zijn buiten de kooi die het willen doen, denk ik dan?
Het gaat niet alleen om die vakantie. Haar zusters praten slecht over haar maar zorgen wel voor haar kinderen maar die kunnen toch ook naar de efteling. Als ze kleding wil hebben dan schakelt ze Patricia, Herma en nu ook Erwin in.

Ik heb het ook over een algemeen iets.
Voor de duidelijkheid: Ik wil niet met Natasja op vakantie

edit: En mbt Natasja denk ik dat er veel door achter wordt geregeld en dat dit automatisch gekoppeld wordt aan personen die ook DGK gebonden zijn. Misschien om het te "verantwoorden"
  zondag 24 juni 2007 @ 13:12:38 #241
125420 Starlie
pi_50784262
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:10 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Je luistert niet goed... Zij tegen Patricia of 'haar pa' die 10k niet kan betalen, daarom blijft ze nog zitten tot het eind, als ze dat geld terug krijgt (van een ander krijgt) dan is ze direct vertrokken
Sorry.... ik versta alleen maar wat ik wil horen!
Maar weet je zeker dat ik het verkeerd verstond? Want die Edwin (???) vroeg toch iets van wie is die Pa dan? Toen dacht ik te verstaan (ik durf nu niets meer zeker te zeggen) dat Natas zei: dat legt Patries je straks wel uit...
pi_50784288
Wat is Natasia lelijk nu.
pi_50784299

ff naar de camping
pi_50784302
Patricia: ik hoef geen goudenkooimensen meer, ik ben helemaal klaar ermee. Nl, wat heb je gedaan?
pi_50784337
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:10 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Oh en ik heb het over Natasia.
Ik denk echt dat Natasia in de buitenwereld heel weinig goodwill kweekt opdat mensen iets voor haar willen doen. Ik vind het niet sneu omdat ze het zelf in de hand heeft.
Verder is jouw theorie natuurlijk helemaal waar. Als alleenstaande vrouw is het moeilijk en die graadmeter klopt ook helemaal.
Deze happy camper gaat ook naar de camping.
Go hard or go home
pi_50784352
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:10 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

edit: En mbt Natasja denk ik dat er veel door achter wordt geregeld en dat dit automatisch gekoppeld wordt aan personen die ook DGK gebonden zijn. Misschien om het te "verantwoorden"
Daarbij komt het op mij ook over dat Natasja ook de enige is die daadwerkelijk om alles vraagt en er achter aan gaar
pi_50784390
quote:
Het gaat niet alleen om die vakantie. Haar zusters praten slecht over haar maar zorgen wel voor haar kinderen maar die kunnen toch ook naar de efteling.
Die zussen hebben ook hun eigen kinderen nog, en blijkbaar waren er maar 2 kaartjes voor de efteling. Dus dan zouden ze met de kinderen van Natasja moeten gaan en hun eigen kinderen thuislaten? Ga dat maar eens aan je kinderen proberen uit te leggen
pi_50784442
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:02 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

natasia moet gewoon een reis voor alleenstaanden boeken dan doet ze wellicht een leuke partner op die ze vervolgens weer kan gebruiken voor haar snode plannetjes
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  zondag 24 juni 2007 @ 13:18:49 #249
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_50784448
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:16 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Die zussen hebben ook hun eigen kinderen nog, en blijkbaar waren er maar 2 kaartjes voor de efteling. Dus dan zouden ze met de kinderen van Natasja moeten gaan en hun eigen kinderen thuislaten? Ga dat maar eens aan je kinderen proberen uit te leggen
  Moderator zondag 24 juni 2007 @ 13:21:16 #250
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_50784536
quote:

[..]

Ze heeft volgens mij écht geen vriend(inn)en.
Niet dat dit verwonderlijk is.
En nee KZ, het betekent niet automatisch dat iemand niet OK is ( in dit geval wèl trouwens), maar het is m.i. wèl sneu. Want ik kan me niet voorstellen dat iemand het leuk vindt om geen vrienden te hebben.

p.s Dat iemand alleen op vakantie gaat, wil niet automatisch zeggen dat hij/zij geen vrienden zou hebben. Ik begrijp je algemene verhaaltje, maar ik had het over Natasia.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')