Echt? Naja, veel homo-er dan die Eric kan het niet wordenquote:Op zondag 24 juni 2007 10:15 schreef Pavement het volgende:
Zwaar vervelend ventje dat denkt ff de bink te zijn, en hij is een homo.
Info over Dennis van Pinka.quote:Op zondag 24 juni 2007 09:34 schreef Patch het volgende:
ik ken 'm ergens van...
meer info over hem ergens?
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Info over Dennis van Pinka.
Dennis is zeer ijdel, houdt van dure kleding,
zorgt overdreven goed voor zichzelf, krult zijn wimpers, heeft iets naiefs,
heeft meegedaan met Idols, dol op aandacht en wil beroemd worden, kan best aardig zingen.
Hij is een goede voetballer. Hij heeft een hele zachte kant, maar ook een keiharde kant
en switcht moeiteloos tussen beide kanten. Beetje eng.
Jaap vindt hij geweldig, hij kent Lieke, maar hij heeft niet iets met Lieke gehad.
.
Als aanvulling op deze twee posters wil ik nog melden dat Dennis tezamen met zijn contract van Tien eveneens een script heeft gehad.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:11 schreef NRH het volgende:
Dennis wil per sé beroemd worden. Kon aardig voetballen, zat zelfs even in de jeugd van Ajax en Feyenoord, maar is al wat afgezakt naar het niveau van zondagtweedeklasser Alphense Boys (zou hij volgend seizoen gaan voetballen, maar dat lijkt me nu lastig). Hij heeft meegedaan aan Popstars The Rivals, zonder veel succes, tweede ronde eruit dacht ik. Verder beetje populair mannetje, allemansvriend zonder al te veel karakter. Beetje een playertje.
(Dit is wat ik van anderen hoor, ken hem zelf niet zo goed, maar heeft bij bekenden van me gevoetbald en op school gezeten).
quote:Op maandag 25 juni 2007 07:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, het lijkt mij ook wel duidelijk dat men achter vind dat Huub een lesje geleerd moet worden. Hij is te arrogant en zijn positie heeft hij verkregen met geweld en intimidatie. Dat gedrag verdient een tegenspeler die hem op zijn plek kan zetten. Tot nu toe met succes!
Dag BwennieBren, Dennis zich ontpopt als een goede pokerspeler?quote:Op maandag 25 juni 2007 06:15 schreef BwennieBren het volgende:
Dennis heeft dan ook gezegd tegen een vriend: als ik me anders voordoe dan dat je mij kent en mijn mening kent over de bewoners, dan speel ik dus toneel (script).
Vannacht hield Dennis zich dus duidelijk aan het script,
Zou Flens weer de opdracht hebben gegeven om Huub (en daarmee ook Lieke) te bashen of uit te lokken?
Het zal me niets verbazen.
Oh ja, en nogwat, voordat Dennis de kooi inging, heeft hij zich ontpopt als een goede pokerspeler,
leuk toneelstukje zeg, iemand zo toetakelen dat diegene zijn vingers breekt.quote:Op maandag 25 juni 2007 06:15 schreef BwennieBren het volgende:
Dennis heeft dan ook gezegd tegen een vriend: als ik me anders voordoe dan dat je mij kent en mijn mening kent over de bewoners, dan speel ik dus toneel (script).
Vooraf indekken en nu sturing van de productie.........quote:Op maandag 25 juni 2007 06:15 schreef BwennieBren het volgende:
Dennis heeft dan ook gezegd tegen een vriend:
als ik me anders voordoe dan dat je mij kent
en mijn mening kent over de bewoners,
dan speel ik dus toneel (script).
Havefun84, heb ik ook.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:20 schreef havefun84 het volgende:
Ik denk steeds dat die Dennis Brian of Huub is op de streams.
Die gast lijkt van de zijkant verrekt veel op brian, en van de achterkant veel op Huub.
Kunnen ze zijn haren niet effe verfen dan is die wat makkelijker te onderscheiden.
Welk filmpje dan?quote:Op maandag 25 juni 2007 06:15 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
[..]
Aldus, Dennis zit nu in de Kooi. Ik heb net een film gezien waarin Dennis Huub hard op de grond duwt, Huub hard tegen de muur duwt, een lik (a la Huub) in het gezicht geeft bij Huub en Huub's bril uit Huub's handen trekt en stukmaakt. Dit strookt niet met zijn mening over Huub vóór dat hij de Kooi in kwam. Dennis heeft dan ook gezegd tegen een vriend: als ik me anders voordoe dan dat je mij kent en mijn mening kent over de bewoners, dan speel ik dus toneel (script).
Als het duwen van Dennis zo nep was, zijn die gebroken vingers zeker ook nepquote:Op maandag 25 juni 2007 14:46 schreef wolferl het volgende:
Je kan zo duidelijk zien dat DGK gescript is, dat duwen van Dennis jegens Huub was zo duidelijk onecht. Je zag duidelijk dat het hem niet echt lekker zat.
Niet op de link klikken,quote:Op maandag 25 juni 2007 16:00 schreef Suikeroom het volgende:
Zo Huub is boos over gister, Dennis krijgt het zwaar.. check zn weblog
huubfeedsyourhead
Was dat maar waarquote:Op maandag 25 juni 2007 16:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als het duwen van Dennis zo nep was, zijn die gebroken vingers zeker ook nep
Ja en dat bedoel ik ook maar alleen ermee. De bewoners worden dusdanig gestuurd door Febo dat het zo moeilijk is om een oordeel te vellen over die persoon, want ze hebben een soort van script. En het was altijd gissen hierna maar ik weet nu uit betrouwbare bron dat Dennis een script heeft meegekregen. Invulling daaraan geven de bewoners natuurlijk zelf. Dit script kan te allen tijde veranderd worden, want reken maar van yes dat Febo het script grotendeels van de DGK fora afhaalt. De streamers hebben wel degelijk een inbreng maar worden tegelijkertijd domgehouden, althans dat denkt Febo. Wel ben ik ervan overtuigd dat Brian en Huub echt een hekel aan elkaar hebben.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vooraf indekken en nu sturing van de productie.........
Dennis is nu geen streamer meer,
die naar zijn voormalig plaatsgenoot Lieke kijkt en idool Jaap,
ook Dennis is bezig met het spel , inlikken en zoete broodjes bakken.
ik zit het filmpje ff te bekijken, wat een sukkel die dennis echt een mietje zeg bahquote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:00 schreef BwennieBren het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=9l45Oms8Ykg
Wat hoor jij dat hij zegt btw?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik zit het filmpje ff te bekijken, wat een sukkel die dennis echt een mietje zeg bah
Je kunt ook gewoon je muis erover heen houden.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:22 schreef xmaddon het volgende:
[..]
Niet op de link klikken,
Anders ga je naar Jaaps log.
Je bent echt een baby jij![]()
(als je met je rechter muisknop erop klikt, dan eigenschappen, dan zie je kingjaap staan)![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 11:17 schreef miesy het volgende:
[..]
leuk toneelstukje zeg, iemand zo toetakelen dat diegene zijn vingers breekt.
fijne mensen die Febo"ers...![]()
Ik lette meer op de in het nauw gedreven Huub. Top Jaapquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik zit het filmpje ff te bekijken, wat een sukkel die dennis echt een mietje zeg bah
Een echt vast script is er m.i niet (ligt ook een beetje aan de definitie). gestuurd wordt er natuurlijk wel bij het leven.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:00 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja en dat bedoel ik ook maar alleen ermee. De bewoners worden dusdanig gestuurd door Febo dat het zo moeilijk is om een oordeel te vellen over die persoon, want ze hebben een soort van script.
Dat betrouwbare bronnen verhaal dat ken ikquote:En het was altijd gissen hierna maar ik weet nu uit betrouwbare bron dat Dennis een script heeft meegekregen. Invulling daaraan geven de bewoners natuurlijk zelf. Dit script kan te allen tijde veranderd worden, want reken maar van yes dat Febo het script grotendeels van de DGK fora afhaalt. De streamers hebben wel degelijk een inbreng maar worden tegelijkertijd domgehouden, althans dat denkt Febo. Wel ben ik ervan overtuigd dat Brian en Huub echt een hekel aan elkaar hebben.
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Brian en Natasia, die natuurlijk ook wel een script krijgen, hebben daar toch veelal schijt aan
want hoe je het ook wilt zien zij blijven niet ver van zichzelf af. Ze vertikken het om naar de pijpen van Tien te dansen.
Hier ben ik het dan wel weer mee eens, sterke spelers dus.... en dicht bij jezelf blijven is een goede tactiek, anders word er al snel doorheen geprikt en kan je stikken in je eigen leugens.quote:Deze 2 mensen maken genoeg tv momenten uit zichzelf. Ze zeggen dan ook vaak: blijf bij jezelf en dat doen zij goed.
Maw hun dragen het programma?quote:Daarom vind ik een Brian ook echt loco en een Natasia ook echt een ontaardde moedere en een ordinair schreeuwwijf. Amanda vind ik overigens gewoon clueless.... De reden dat zij geen "toneelhaak" krijgen is omdat een programma als de Gouden Kooi ook eigenlijk geen reet aan is zonder hen.
Ik vind hier een beetje uit doorklinken dat je eerst wil kijken naar welke bewoners hij definitief toetrekt voordat je een oordeel over hem wilt vellenquote:Dus ik wacht nog heel even met mijn mening over Dennis. Even aankijken op welke manier hij zijn opdrachten oppakt van de Febo en deze uitspeelt bij de andere bewoners.
Leg je weer een complot bloot?quote:Het filmpje waar ik het trouwens over heb is deze (staat ook hier in het filmpjestopic):
http://www.youtube.com/watch?v=9l45Oms8Ykg
Natasia: 6.34 Pas op he?
Natasia: 6.40 Pas op op je borg. heb je gehoord wat ik je gezegd heb?
Dennis: 6.49 Het moest/ik doe/ik heb ........ (?) Ik geef hem een duw.
Vul dat laatste maar in, ik hoor mijn eigen ding, maar dat ga ik hier niet neerzetten om mensen op het verkeerde been te zetten. Misschien horen jullie totaal wat anders.
Ik vond die duw zeker niet zo hardquote:En hoe je het reilt of zeilt, de vingers van Huub zijn gebroken omdat Dennis Huub een harde (te harde naar mijn mening) duw kreeg en Huub blijkbaar op zijn hand viel. Dennis heeft niet moedwillig Huub's vingers beetgepakt en die omgedraaid.
Een beetje duwen en trekken mag, verder is ook duidelijk dat ze naar de context kijken en huub in deze toch weer de agressor was.quote:Bovendien waren Huub's vingers ook al zwaar gekneusd doordat hij van de trap werd gesmeten door Brian. Niets van dit alles is goed te keuren uiteraard, maar waar blijft nou die OW of boete voor Dennis dan? Juist, niet dus. Hij heeft geen OW of boete omdat Dennis heeft gehandeld naar het script van Tien, hoe hardhandig hij ook te werk is gegaan.
Hoe bedoel je leedvermaak?quote:Tsja en dan.... waarom kijk ik nog? Eerlijk? Puur uit leedvermaak, zo eerlijk ben ik dan ook nog wel, ook al neem ik De Gouden Kooi met een hele grote korrel zout.En toch soms, heel soms, knaagt bij mij ook wel mijn geweten... maar na een leuke terroractie ben ik toch al weer gauw om
![]()
Meegedaan aan idols geloof ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:26 schreef tessie het volgende:
Die gozer heeft wel een bekend hoofd... Heeft hij niet eens zo'n belspelletje gepresenteerd?
Jij bedoelt Kevin Brouwers? Hij lijkt er wel een beetje op...quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:26 schreef tessie het volgende:
Die gozer heeft wel een bekend hoofd... Heeft hij niet eens zo'n belspelletje gepresenteerd?
Dennis is een ballen-aaier , zakkenwasser, zeurt elke dag dat hij niet genoeg geslapen heeftquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:09 schreef mootie het volgende:
Ik ben Denniks en ik loop de hele dag met mn hand in mn broekzak
Een zware boete voor fysiek geweld binnen een week lijkt me ook geen aanbeveling.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:17 schreef scrabbie het volgende:
Dennis is een monsterlijk jong 1e klas. een nietsdoener een spel vernaaier. een onecht rotjong. hij hoor niet thuis in DGK. door hem is alles meteen minder leuk. bah verader is het.
Je lijkt anders goftedomme veel op Mootie!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:09 schreef mootie het volgende:
Ik ben Denniks en ik loop de hele dag met mn hand in mn broekzak niks te doen..... behalve dan wanneer ik mn haartjes kam of mn wenkbrauwen in model breng.
Mootie is gewoon OOK een SuperDennis-Fan !!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je lijkt anders goftedomme veel op Mootie!![]()
Dus tóch een homoseksuele man.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:08 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Mootie is gewoon OOK een SuperDennis-Fan !!!
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:17 schreef scrabbie het volgende:
Dennis is een monsterlijk jong 1e klas. een nietsdoener een spel vernaaier. een onecht rotjong. hij hoor niet thuis in DGK. door hem is alles meteen minder leuk. bah verader is het.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:17 schreef scrabbie het volgende:
Het ligt er aan aan wie je het vraagtquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou, ik dacht dat Mootie een vrouw was.![]()
Ja, totallyquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:31 schreef pony_pak het volgende:
[..]
Jij bedoelt Kevin Brouwers? Hij lijkt er wel een beetje op...
Kevin ken ik trouwens in het echt, toffe gast wel![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:07 schreef dgk_fan het volgende:
TOCH MAAR EFFE 2% GEHAALD BIJ ZIJN ALLEREERSTE POPO !!
NIET SLECHT VOOR IEMAND DIE ER NOG MAAR NET IN ZIT !!!
GEFELICITEERD DENNIS !!!
waar gaat dit oveR?quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:07 schreef dgk_fan het volgende:
TOCH MAAR EFFE 2% GEHAALD BIJ ZIJN ALLEREERSTE POPO !!
NIET SLECHT VOOR IEMAND DIE ER NOG MAAR NET IN ZIT !!!
GEFELICITEERD DENNIS !!!
Dat Dennis bij de POpulairiteitsPOll meer dan drie procent van dequote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:50 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat Dennis bij de POpulairiteitsPOll meer dan drie procent van de
stemmen heeft gekregen ! Dat houdt dus in dat op elke 100 mensen
3 mensen voor Dennis hebben gestemd....... EN DAT IS DUS GOED !!!
zijn er nog 3 teveel op iedere 100quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:50 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat Dennis bij de POpulairiteitsPOll meer dan drie procent van de
stemmen heeft gekregen ! Dat houdt dus in dat op elke 100 mensen
3 mensen voor Dennis hebben gestemd....... EN DAT IS DUS GOED !!!
Nou......believe ME, want het gaat helemaal andersom: Dennis sloopt Huub FINAAL !!!quote:Op maandag 30 juli 2007 03:20 schreef BrainView het volgende:
Huub gaat hem slopen, believe me
quote:Op maandag 30 juli 2007 08:01 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nou......believe ME, want het gaat helemaal andersom: Dennis sloopt Huub FINAAL !!!
Geef Dennis een paar minuten alleen met Huub (zonder dat Sliko er bij is) en Huub loopt na
een paar minuten JANKEND DE POORT UIT !!!![]()
Huub is niks zonder NatteNaad en andersom.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:30 schreef Giggio het volgende:
[..]
wat
een
gevoel
voor
humor
heb
jij
![]()
Nou......believe ME, want het gaat helemaal andersom: Huub sloopt Dennix FINAAL !!!
Geef Huub een paar minuten alleen met Dennix (zonder dat NatteNaad er bij is) en Dennix loopt na
een paar minuten JANKEND DE POORT UIT !!!![]()
Inderdaad ! Super-Dennis is daar de enige die zich zelfstandig kan handhavenquote:Op maandag 30 juli 2007 12:14 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Huub is niks zonder NatteNaad en andersom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |