Het is een wasbeerquote:Op zondag 24 juni 2007 03:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dat tijgerhaar van Kiki is nog wel grappig.
Dat is het nummer van de psychiater als ze ze zich weer eens open heeft gesneden.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:21 schreef DarkMinded het volgende:
Heeft ze nou dr telefoonnummer op haar arm staan of betekend dat verder nog iets?
quote:Op zondag 24 juni 2007 03:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat is het nummer van de psychiater als ze ze zich weer eens open heeft gesneden.
Ligt er aan hoe vaak je naar de Aldi gaatquote:Op zondag 24 juni 2007 03:31 schreef Neleos het volgende:
En hoe lang duurt het nog voordat ik naast deze mensen sta in de rij bij de Aldi?
Woei 1980s!quote:Op zondag 24 juni 2007 08:30 schreef Blasphiem het volgende:
Ik begrijp de OP niet echt maar die fotos zijn zóóóó retro!
[afbeelding]
Het ziet er echt uit als een wijf.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:13 schreef dubidub het volgende:
Tokio hotel ventje doet mij er aan herinerren
[afbeelding]
En hij heet:quote:Op zondag 24 juni 2007 13:14 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Het ziet er echt uit als een wijf. [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yep, dead serious![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 13:15 schreef dubidub het volgende:
[..]
En hij heet:Dan moet-ie maar gewoon in de fik gestoken worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yep, dead seriousOp woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
* RainofDeath geeft de benzine aanquote:Op zondag 24 juni 2007 13:16 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Dan moet-ie maar gewoon in de fik gestoken worden.
mag ik d'r msn?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:18 schreef Koenz0r het volgende:
Dat eerste meisje lijkt gigantisch veel op mijn ex
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |