coole bakquote:Op zondag 24 juni 2007 02:18 schreef SlaadjeBla het volgende:
Keihard door de bocht in mijn Hup-Holland-Audi
[afbeelding]
Het verschil tussen replay en normale race in grafische kwaliteit is echt enorm zeg. Dit is dus niet in replay.
hoeveel?quote:
Haha, deze wil je echt niet hoor. Het is mijn career auto en daar ben ik nog niet zo ver mee.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:29 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
hoeveel?
en motorisch welke stage?
haal je wel over rechts in met zijn grote broerquote:Op zondag 24 juni 2007 02:18 schreef SlaadjeBla het volgende:
Keihard door de bocht in mijn Hup-Holland-Audi
[afbeelding]
Het verschil tussen replay en normale race in grafische kwaliteit is echt enorm zeg. Dit is dus niet in replay.
Eens (tvp)quote:Op zondag 24 juni 2007 11:43 schreef SlaadjeBla het volgende:
Eigenlijk vind ik een Golf upgraden tot hij ook aan de formule1 mee kan doen niet heel erg realistisch of leuk. Verder dan B upgrade ik ze niet, dan koop ik liever een B auto die ik weer verder upgrade.
Is ook geen gezicht. Een veld met ferrari's en een Golfje.
jawel man dat is grappig, zeker onlinequote:Op zondag 24 juni 2007 11:43 schreef SlaadjeBla het volgende:
Eigenlijk vind ik een Golf upgraden tot hij ook aan de formule1 mee kan doen niet heel erg realistisch of leuk. Verder dan B upgrade ik ze niet, dan koop ik liever een B auto die ik weer verder upgrade.
Hoezo niet realistisch?quote:Op zondag 24 juni 2007 11:43 schreef SlaadjeBla het volgende:
quote:
Is ook zo, gelijke auto's is het gaafst! Want dan komt het echt puur op rijders kwaliteiten aan en niet op wie heeft de dikste bak. En daarbij komend het afstellen voor de baan, wie doet dat het beste!quote:Op zondag 24 juni 2007 14:41 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Fantastisch.
Maar ik race denk ik het liefst wat je op de weg tegen zou kunnen komen. Daarom vind ik het niet leuk om van een middenklasser een racewagen te maken. Het is maar net hoe je het spel wil spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |