preview:quote:- First level - You are attacked on a spaceship while meeting with the ship’s captain…action packed
- Play feels motion controls work better than dual joystick
- Super sensitive pointer in “advanced” mode
- Beam stacking ala Super Metroid
- Visor switch: Hold minus and flick Wiimote in certain directions
- Boss fight with Ridley at the end of the first level. Excellent difficulty curve by the time you reach the boss.
- Back tracking in MP3:C makes more sense than in previous Primes
- Extra development time was to give the game more polish. Nintendo wanted “Twilight Princess” levels of polish. Game is focused on Metroid fans and hardcore gamers, but still accessible to newcomers due to controls.
- Second level - floating city focused on exploration
- Larger environments, bloom lighting, better textures than Prime 2
- Corruption Mode not available in demo
- Play says it could be the biggest revolution in FPS gaming since Halo.
Die OP maak ik naar de E3 met nieuwe filmpje en screens en zoquote:Op maandag 25 juni 2007 08:58 schreef MMaRsu het volgende:
Gast wat een kuttopic, kon je niet alles ff in 1 post doen? En tenminste met een mooie OP?
quote:
Dat was al bekend. Maar de gameplay van metroid werkt toch beter in single player.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:09 schreef Thien het volgende:
Van IGN afgehaald, staat geen wifi logo op
[afbeelding]
Metroid is GEEN shooterquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:02 schreef multos het volgende:
Wat is er nou eigenlijk zo goed aan Metroid als ik vragen mag![]()
Het lijkt mij meer een 13 in een dozijn shooter. En aangezien ik het niet zo op shooters heb ...
Het is een combinatie van shooter en action adventure. Doordat je op tegenstanders kan locken speelt het totaal anders als normale shooters en het spel is heel erg gericht op puzzels en het verkennen van omgevingen.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:47 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik neem aan dat je in deze game NIET op de tegenstanders kan locken. Anders laat ik deze echt links (of rechts![]()
![]()
) liggen.
Als je even rondkijkt zie je dat er genoeg gameplay filmpjes zijn.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:07 schreef De_Brandweer het volgende:
Waar heb je dat gelezen? Want als dat echt zo is zou het kut zijn.
Metroid en online of multiplayer? Voel je je wel lekker? Metroid is een spel waar je vooral met jezelf bezig bent. Stukken waar feitelijk helemaal niemand is en niets gebeurd maar waar je toch gespannen achterom kijkt en van alles verbeeld.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:06 schreef De_Brandweer het volgende:
Het is wel kut dat er geen online in zit zeg. Een online shooter met de wiimote zou geweldig zijn. Ik denk dat ik deze maar over sla en wacht op een goede online shooter.
Wat dacht je van het feit dat Hunters stiekem alleen maar bedoeld was als multiplayer spel en de single player mode daarvan dus ook behoorlijk bagger was.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:18 schreef Tware het volgende:
Damnnn. Lees net dat dit spel geen online ondersteuning krijgt![]()
Waarom niet:?? Het was al zo goed in Metroid:Hunters
![]()
De game is uit, dat is het vast wel nuttig om het topic omhoog te schoppenquote:Er is al 64 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
5084 1168 6787 9501quote:Op donderdag 20 december 2007 00:44 schreef TeunGN het volgende:
Ja, dat wil ik wel.Werkt dat alleen via de friend code van de Wii zelf? Zo ja, dit is mijn nummer:
4347-4225-8403-2833
Vandalen zijn weer bezig op de wiki.. Ik zoek het morgen/overmorgen voor je opquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |