gelukkig maarquote:Op zondag 24 juni 2007 23:58 schreef MASD het volgende:
[..]
ik weet niet waarom mag ik lig in een deuk om deze reply!
easy as hellquote:Op maandag 25 juni 2007 00:14 schreef Double-Helix het volgende:
The Holy Empire of Double-Helix is a large, pleasant nation, remarkable for its compulsory military service. Its hard-nosed, cynical population of 23 million are ruled by a mostly-benevolent dictator, who grants the populace the freedom to live their own lives but watches carefully for anyone to slip up.
The medium-sized government juggles the competing demands of Law & Order, Defence, and Commerce. The average income tax rate is 16%, but much higher for the wealthy. A substantial private sector is led by the Information Technology industry, followed by Beef-Based Agriculture and Door-to-door Insurance Sales.
Married couples must call each other "darling" or risk a fine, new urban roads are threatening city parks, there has been a series of riots between local cannibals and health food advocates, and Double-Helix's army is full of two-metre tall super-soldiers. Crime is moderate. Double-Helix's national animal is the wolf, which is also the nation's favorite main course, and its currency is the euro.
Double-Helix is ranked 2nd in the region and 53,672nd in the world for Largest Basket Weaving Sector.
beat that,MASD
best welquote:Op maandag 25 juni 2007 00:28 schreef Double-Helix het volgende:
married couples must call each other "darling" or risk a fineat
vond ik dus echt grappig
jaquote:
zet er even bij wat het isquote:Op maandag 25 juni 2007 00:34 schreef Double-Helix het volgende:
http://www.zippyvideos.com/1219925772746916/chechclear/
wel heel zielig,deze was geen zelfmoord...
jammer,ik heb bijna 2keer zoveel als jouwquote:
ik zit hier pas een half jaar en jij langer dan een jaarquote:Op maandag 25 juni 2007 00:39 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
jammer,ik heb bijna 2keer zoveel als jouw![]()
maar dan heb ik nog steeds een lagere user idquote:Op maandag 25 juni 2007 00:43 schreef MASD het volgende:
[..]
ik zit hier pas een half jaar en jij langer dan een jaarmaar ik haal je zo in als ik naar mijn gemiddelde kijk die nog met de dag stijgt
ik zit hier waarschijnlijk al langer dan jijquote:Op maandag 25 juni 2007 00:54 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
maar dan heb ik nog steeds een lagere user id![]()
![]()
me too!!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 00:55 schreef MASD het volgende:
[..]
ik zit hier waarschijnlijk al langer dan jijlurker sinds 2002
jep,en toen wou ik op sommige discussies reagerenquote:Op maandag 25 juni 2007 00:59 schreef MASD het volgende:
[..]
het ging je op een gegeven moment ook vervelen?
in den beginne was ik een topickaperquote:Op maandag 25 juni 2007 01:01 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
jep,en toen wou ik op sommige discussies reageren![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 01:02 schreef MASD het volgende:
[..]
in den beginne was ik een topickaperik kaapte TTT's en bleef ze in stand houden
mijn eerste baggertopic was met zainabberquote:Op maandag 25 juni 2007 01:04 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
![]()
ik ben nooit een topic kaper geweest,wel was ik in het begin heel erg meki en consorten aan het bashen en was heel grote baggeraar![]()
zainabber kende pas van en sala-din topicquote:Op maandag 25 juni 2007 01:09 schreef MASD het volgende:
[..]
mijn eerste baggertopic was met zainabber![]()
zainab was daar eerder meequote:Op maandag 25 juni 2007 01:11 schreef Double-Helix het volgende:
ik heb je trouwens hier naar toe verwezen
weheheh die bagger koeliequote:Op maandag 25 juni 2007 01:13 schreef MASD het volgende:
[..]
zainab was daar eerder mee
gevonden [adoratie] Z!
laatst was ze nog online maar ze heeft niks gepostquote:Op maandag 25 juni 2007 01:15 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
weheheh die bagger koelie![]()
ik mis haar![]()
ik ben toch niet alleenquote:
ik ga naar zoekenquote:Op maandag 25 juni 2007 01:55 schreef MASD het volgende:
[..]
ik ben toch niet alleencheck btw de August Underground filmreeks, geen echte zooi maar fucking realistisch
joepquote:
damnquote:Op maandag 25 juni 2007 13:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
nog 699 posts te gaan
mischien, heel mischien, red ik het deze maand nog
zon iet, voor 10 julie heb ik 10k posts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |