Joh, ga toch huilen. Het gaat helemaal niet om donkere jongens. Als Babel bij Ajax scoort en elke keer z'n shirt omhoog doet om een Surinaamse vlag te laten zien, geweldig. Schiet 'ie Ajax naar de CL winst laat ik een Surinaamse vlag op m'n schouder zetten. De hele selectie van Ajax mag welke vlag dan ook voeren, het interesseert me geen kut. Suriname for world dominationquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:15 schreef dronkeykong het volgende:
Bah donkere jongens in beeld....klagen jongens!!!!
Ga lekker slapen ouwequote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:19 schreef twi het volgende:
[..]
Joh, ga toch huilen. Het gaat helemaal niet om donkere jongens. Als Babel bij Ajax scoort en elke keer z'n shirt omhoog doet om een Surinaamse vlag te laten zien, geweldig. Schiet 'ie Ajax naar de CL winst laat ik een Surinaamse vlag op m'n schouder zetten. De hele selectie van Ajax mag welke vlag dan ook voeren, het interesseert me geen kut. Suriname for world domination
Maar dit is interlandvoetbal, en dan hou je gewoon de vlag van het land waar je voor uit komt. Het is gewoon idioot wanneer je ook maar 1% aan roots hebt in een ander land, dat je dan de vlag van dat land gaat dragen. Dan kan de hele selectie van Oranje wel 23 verschillende vlaggen gaan voeren na elke winstpartij en kun je het interlandvoetbal eigenlijk gewoon beter opheffen.
Klopt, die melding heb ik ook al een paar keer gekregen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Warning: mysql_connect(): Host 'web5.exception.nl' is blocked because of many connection errors. Unblock with 'mysqladmin flush-hosts' in /var/www/www.exception.nl/htdocs/home/cms/cms-include/cmsfunctions.php on line 37
Can't connect to the database server. MySQL said:
Host 'web5.exception.nl' is blocked because of many connection errors. Unblock with 'mysqladmin flush-hosts'
![]()
Heel mooi inderdaad.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:19 schreef dronkeykong het volgende:
Wel een mooie pass van De Ridder hoor op Bakkal![]()
Vond ik toen ook. Daniël als enige echte Jood met gymnasium-opleiding bij Ajax had ik altijd een zwak voor.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Was het in zijn Ajax tijd ook al. Altijd jammer dat hij naar Celta ging.
Fritsquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:30 schreef TheGeneral het volgende:
Ronald de Boer: 'Toen ik 21 was scheet ik ook in mijn broek'
Frits Barend: 'Hoe voelde dat dan?'
Ik vind het vrij logisch dat je Portugal verkiest boven Nederland, ik zal waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:07 schreef Logician het volgende:
[..]
Het is altijd een beetje afwachten, gevoelsmatig ben ik altijd in eerste instantie voor Portugal, vooral uit heimwee natuurlijk naar jeugdherinneringen, maar ben ik ook voor NL want ik voel me ook gewoon Nederlandse, als ze tegen elkaar moeten is het altijd vrij klote eigenlijk
Maar ze hebben zeker verdiend gewonnen
Als Feyenoorder vind ik hem altijd een verademing tussen het meeste Ajaxvolk eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Vond ik toen ook. Daniël als enige echte Jood met gymnasium-opleiding bij Ajax had ik altijd een zwak voor.
Je bent één van de weinigen danquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het vrij logisch dat je Portugal verkiest boven Nederland, ik zal waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben.
Verdiend was het zeker voor Nederland
Bij Nederland-Portugal krijg je natuurlijk commentaar, en aangezien ik Portugese voetballers haat bij veel andere wedstrijden ook wel, maar de keuze maken voor je eigen land is wel topquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:30 schreef TheGeneral het volgende:
Ronald de Boer: 'Toen ik 21 was scheet ik ook in mijn broek'
Frits Barend: 'Hoe voelde dat dan?'
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:35 schreef twi het volgende:
[..]
Bij Nederland-Portugal krijg je natuurlijk commentaar, en aangezien ik Portugese voetballers haat bij veel andere wedstrijden ook wel, maar de keuze maken voor je eigen land is wel topZolang je maar niet in een Nederlands shirt gaat spelen en na winst een Portugese vlag om je heen wikkelt
Have funquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:34 schreef Logician het volgende:
[..]
Je bent één van de weinigen danhehe
* Logician gaat even verhuizen naar de sport sub en K-1 GP kijken
Cruyff niet volgens mijquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:41 schreef Logician het volgende:
[..]
waren ze niet beiden gymleraar?
wat een verschil in omgang zeg ..
oops,quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Cruyff niet volgens mij
Foppe weet ik niet
Van Gaal was het wel en Adriaanse ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |