Alleen van Basten en een aantal Ajax-kleuters kunnen het goed doen bij hem...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:56 schreef Ambivalent het volgende:
Wat krijg ik zo steeds meer een schijthekel aan die gast, geen goed woord heeft ie over voor wie dan ook...
OS meestal eind van de zomer.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:00 schreef BigFire het volgende:
ik weet niet wanneer de OS valt maar Foppe zou eigenlijk gewoon mee moeten naar het EK voor de sfeer
Die Donk klinkt alsof hij 43 isquote:Op zondag 24 juni 2007 00:13 schreef hoM3r het volgende:
Serieus, ik zou wat over hebben voor zo een suri-bass-stem als die van Donk of Maduro.
Gangstah!quote:Op zondag 24 juni 2007 00:13 schreef hoM3r het volgende:
Serieus, ik zou wat over hebben voor zo een suri-bass-stem als die van Donk of Maduro.
Ben je gek, hij is gewoon niet naar school geweest.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft een eigen taal: Cruijffiaans.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:50 schreef pinkplatinum het volgende:
Cruijff
Groot respect maar jeetje.. Wat is die man vermoeiend..
Heb ik weer gemist omdat ik bij mn opa zatquote:Op zondag 24 juni 2007 00:32 schreef hoM3r het volgende:
Ik vond trouwens dat Tien de wedstrijd erg mooi in beeld bracht dit keer. Het mooiste vond ik dat doelpunt van Bakkal en dan dat slow-motion juichen. Zag er heroisch uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |