Goed planquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:12 schreef egeltje1985 het volgende:
Woehoe, ik heb de armdband, de sluiting met het bloemetje en m'n eerste kraal: een egeltje.Binnenkort ga ik naar Antwerpen. Misschien dat ik daar m'n collectie uit ga breiden tot twee kralen.
Zeker. Ik denk dat ik ga voor voornamelijk zilveren kralen, met een paar gekleurde. De gekleurde kan ik dan afwisselen. En dan is over een lange lange tijd.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:22 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Houd ons op de hoogte
Het zilverbadje is ook voornamelijk voor andere sierraden. Maar ik zal inderdaad goed opletten.quote:Op zondag 30 december 2007 08:53 schreef deedeetee het volgende:
Dat eendje is erg lief dat is een hele goede aankoop !Knoop heb ik ook altijd mooi gevonden.
Voorzichtig met dat zilverbadje de trollen horen wat zwart te hebben met name in de * naadjes *.
Ben jij ook een verzamelaar?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:12 schreef YPPY het volgende:
Die zijn wel leuk PM.Ik vind het wel mooi als het 'niks' is, gewoon een aparte vorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |