Lees de vorige paginaquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:29 schreef LekkerApart het volgende:
Passen Troll beads ook op een pandora armband (met pandora sluiting, zo'n bolletje)?
Ik was me aan het orienteren maar van vriendjelief net een pandora-armband gekregen, en ik heb Trolls gezien die ik wel erg graag hebben wil..
een stiekeme sneak-preview gehad en er zitten errug leuke tussenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:19 schreef deedeetee het volgende:
Misschien kun je 't nog omruilen ?
Volgende week komt er als 't ff mee zit een een hele berg nieuwe glas beads uit en een paar zilveren, een musje en een bloemetje. Er komen ook TB ringen en daar zitten hele leuke bij.![]()
O en had ik al verteld dat er ook leren kettingen en armbandjes komen, in zwart en bruin?![]()
Neeeeh!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:29 schreef deedeetee het volgende:
Vrijdag worden de glazen trollbeads 2 euro duurder
Dat is een heel gedoe maar met enig doorzettingvermogen schijnt het wel te lukkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:22 schreef E.T. het volgende:
die foto's met dat slotje had ik ook gezien![]()
Snap er nog steeds geen moer van, zoVolgens mij moet je dat echt zien en uitproberen.
Klopt, ik heb het nagevraagd... Een kraal met de naam Smiley is eruit. En laat ik nu net gedacht hebben dat deze kraal 'Smiley' heet. (maar hij heet dus emoties)quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:30 schreef deedeetee het volgende:
Als je deze bedoelt, die zit nog gewoon in de collectie hoor.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |