Het ging toch over de Eerste Wereldoorlog? Dat was Oostenrijk-Hongarije. Bemoeiden de Duitsers zich toen ook al met de Fransen?quote:Op zondag 24 juni 2007 01:32 schreef ScottTracy het volgende:
Mijn kennis reikt nog zover dat een groot deel van de oorlog op Belgisch grondgebied plaatsvond omdat de Duitsers Frankrijk zo het makkelijkst konden aanvallen.
quote:Op zondag 24 juni 2007 01:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het ging toch over de Eerste Wereldoorlog? Dat was Oostenrijk-Hongarije. Bemoeiden de Duitsers zich toen ook al met de Fransen?
Yesquote:Op zondag 24 juni 2007 01:36 schreef wyccie het volgende:
Guus kuijer?
Jemig, waar een moord in Sarajevo al niet toe kan leiden.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:36 schreef Cobra4 het volgende:
4 jaar lang een loopgraaf oorlog in Belgie.
quote:Op zondag 24 juni 2007 01:43 schreef ElizabethR het volgende:
Brigitte Bardot
quote:Op zondag 24 juni 2007 01:48 schreef Cobra4 het volgende:
Da's Dorothy uit The wizard of Oz.
Waarom? Is toch een leuke film??quote:
Dat weer wel.quote:
Correctquote:Op zondag 24 juni 2007 01:53 schreef ElizabethR het volgende:
Colditz?
Echt wel!quote:Op zondag 24 juni 2007 01:55 schreef ElizabethR het volgende:
Jeej!! Zo'n gave serie was dat!!!
Dat geeft niet meisje, smaken verschillen. Ik heb meer dan 600 musicals in mijn kast staan en ben er verzot opquote:Op zondag 24 juni 2007 01:55 schreef wyccie het volgende:
Ik vond The wizzard of Oz echt verschrikkelijk.![]()
Ik keek hem altijd met mijn opa, en die gaf dan een hele berg achtergrond info ook nog eens. Mooie tijden waren datquote:Op zondag 24 juni 2007 01:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt wel!![]()
De film die ze een paar jaar geleden hebben gemaakt mag niet eens in de schaduw van de serie staan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |