600?quote:Op zondag 24 juni 2007 01:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat geeft niet meisje, smaken verschillen. Ik heb meer dan 600 musicals in mijn kast staan en ben er verzot op
Ik hou niet van musicalfilms, hoewel 8 Femmes, Everyone says I love you en The Rocky Horror Poicture Show ik wel leuk vond om naar te kijken.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:57 schreef ElizabethR het volgende:
Dat geeft niet meisje, smaken verschillen. Ik heb meer dan 600 musicals in mijn kast staan en ben er verzot op
quote:
Net zoals die illegale films uit Azië, waarbij je opeens iemand voor de projector ziet langslopen.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:00 schreef ElizabethR het volgende:
Waaronder een stel illegale, opgenomen in het theater zelf.
Cobra4 +1quote:Op zondag 24 juni 2007 01:59 schreef Cobra4 het volgende:
Tasmaanse Duivel?
Ik heb meestal ook een enorme hekel aan musicals maar the wizzard of oz niet. waarschijnlijk omdat ik die als school musical gedaan hebtquote:Op zondag 24 juni 2007 01:55 schreef wyccie het volgende:
Ik vond The wizzard of Oz echt verschrikkelijk.![]()
Ehhhhh:quote:Op zondag 24 juni 2007 02:00 schreef wyccie het volgende:
Wat een schattig beestje.
Die zijn wél liefquote:Wombat?
Eddie is goed. Zijn bijnaam was "eddie the eagle". En zijn achternaam?quote:Op zondag 24 juni 2007 02:04 schreef ElizabethR het volgende:
Oh kom hoe heet ie nou, 'the flying eagle' was toch zijn bijnaam???
Eddie....
Mjah, dat vinden ze van mij ook, zo op het eerste oog, maar dan.........quote:Op zondag 24 juni 2007 02:04 schreef wyccie het volgende:
Toch vind ik het beestje wel iets schattigs hebben.
quote:
Eddie Evans?quote:Op zondag 24 juni 2007 02:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar de eerste letter heb je wel goed.
quote:
Hij heeft de zelfde achternaam als de regiseur van de "Pink Panther" films.quote:
Rustig ademk in adem uit ik volg opok niet alles zit nar Glanstubory te kijken.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Dat wisten we al, we zijn o pzoek naar zijn echte achternaam
En dat is 'mquote:
Nie bother.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:14 schreef ElizabethR het volgende:
Ahhhhhhh, shyte!
quote:
Even geduld, Tong is, en die heeft 40 topics open en kijkt naar Glastonburyquote:Op zondag 24 juni 2007 02:15 schreef rudedeltadude het volgende:
nieuwe vraag?
Sarcasm,e staat je nietquote:Op zondag 24 juni 2007 02:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Even geduld, Tong is, en die heeft 40 topics open en kijkt naar Glastonbury
haar vader was een smid?quote:
Heb jaren lang een vriendinnetje in Schotland gehad, en is nog steeds mijn favo vakantie land.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Wat heb jij trouwens met Schotland??
Not even closequote:
quote:
Nee hoor, meer gewenningquote:
Van haar vader?quote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 02:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb jaren lang een vriendinnetje in Schotland gehad, en is nog steeds mijn favo vakantie land.
Highlands rules!![]()
Dit antwoord verzin je netquote:Op zondag 24 juni 2007 02:21 schreef wyccie het volgende:
Die heeft ze gewoon verzonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |