Flevohof en walibi kun je echt niet met elkaar vergelijken. Probeer in Walibi maar eens je eigen kaas te maken. Schitterend park was. Jammer dat het er niet meer is. De kinderen van tegenwoordig zouden er heel wat kunnen leren.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:08 schreef ScottTracy het volgende:
Beleef de dag van je leven op de Flevohof. Flevo Flevo Flevohof. Dat kan ik wel van Najib Amhali.
Voor de rest heet het tegenwoordig gewoon Walibi World hoor.
quote:Op zondag 24 juni 2007 01:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Flevohof en walibi kun je echt niet met elkaar vergelijken. Probeer in Walibi maar eens je eigen kaas te maken. Schitterend park was. Jammer dat het er niet meer is. De kinderen van tegenwoordig zouden er heel wat kunnen leren.
Dat is ook mooi, maar meer echt museum, daar kun je zelf niet zoveel doen. Er lopen wel mensen in rond die zich gedragen naar de tijd waarin ze zogenaamd leven. Ook eluk hoor!!quote:Op zondag 24 juni 2007 01:11 schreef wyccie het volgende:
Is het openlucht museum van Arnhem niet ook zo iets? (Ook nooit geweest.)
Officieel staat het in Poederoijen dat valt onder de gemeente Zaltbommel, maar goed, kniesoor...quote:Op zondag 24 juni 2007 01:12 schreef ScottTracy het volgende:
Loevenstein in Zaltbommel.
Sorry wyccie. Scott geeft het antwoord in één post.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:14 schreef wyccie het volgende:
Daar was ik al bang voor.
Jazekerquote:Op zondag 24 juni 2007 01:20 schreef Cobra4 het volgende:
Oh, Eindhoven?
Portugal is niet goed.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:25 schreef ScottTracy het volgende:
Zwitserland.
Spanje.
Portugal.
Noorwegen.
Zweden.
Geen idee hoor
Ah ik zie dat mijn kennis van geschiedenis nog niet zo héél slecht is.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:26 schreef wyccie het volgende:
België?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |