Have fun.quote:Ik zou zeggen:
- zaterdag 22 september
- Utrecht (lekker centraal)
- Wat drinken bij winkel van sinkel en daarna lekker ergens wat gaan eten!
Wie gaat er mee?
- Dizer
- MissBliss
- DuranK
Misschien:
- Rianne84
- Fir3fly
- Piles
Je bent "vind ik" vergeten.quote:
Die 3 dingen die hij moet realiserenquote:Op zondag 24 juni 2007 08:29 schreef Hankster het volgende:
ik ben eigenlijk niet bij 'een seizoen'...ik kijk gewoon willekeurig afleveringen die ik op dat moment wil zien
Zo had ik eergister als laatste Die Ene Met Chandler In Een Doos opstaan ... oh man ... ik vind Chandler echt op z'n gaafst gedurende s.3 en 4
*knock, knock*
"....got ya! whahaha"
Wadan?quote:Op zondag 24 juni 2007 13:57 schreef W2O het volgende:
De laatste aflevering blijft elke keer weer jammer.
Oh, ik dacht dat W2O er misschien op doelde dat het een kut-einde wasquote:Op zondag 24 juni 2007 14:30 schreef highway101 het volgende:
[..]
Nou, dan moet je weer bij season 1 beginnen![]()
Ik denk eerder omdat er daarna niets meer komtquote:Op zondag 24 juni 2007 14:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat W2O er misschien op doelde dat het een kut-einde was
quote:http://en.wikipedia.org/w(...)tor%29#Personal_life
Perry developed an addiction to alcohol and to ease this he then became addicted to Vicodin. He first started taking prescription drugs after a jet ski accident in 1997 and checked himself into Hazelden. In 2000 he was hospitalized with pancreatitis as a result of his addictions. During that summer he lost 20 pounds, appearing noticeably thinner during the 7th season premiere of Friends, in a scene that continued directly from the 6th season finale.[2]
During the filming of Serving Sara, Perry checked into rehab. The last 13 days of filming were held up until he was well enough to return. The filming schedule on Friends was altered so scenes not featuring his character Chandler were shot first.[3] His recovery once again caused weight fluctuations, which are particularly noticeable in Serving Sara.
He was hospitalized again in 2005 for a reaction to prescription drugs, though few details were released.[4]
jaquote:Op zondag 24 juni 2007 13:11 schreef Piles het volgende:
Vanavond om 18.00 op Net5 "The One Where No One's Ready"
quote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat W2O er misschien op doelde dat het een kut-einde was
Dat is ook een van mijn voornaamste redenen waarom dat mijn lievelings seizoenen zijn. Ik ben heel erg fan van de Chandler humor. Lekker sarcastisch af en toequote:Op zondag 24 juni 2007 08:29 schreef Hankster het volgende:
ik ben eigenlijk niet bij 'een seizoen'...ik kijk gewoon willekeurig afleveringen die ik op dat moment wil zien
Zo had ik eergister als laatste Die Ene Met Chandler In Een Doos opstaan ... oh man ... ik vind Chandler echt op z'n gaafst gedurende s.3 en 4
*knock, knock*
"....got ya! whahaha"
Nah je weet wel eerder in de serie dat ie iets administratie-achtigs doet met z'n data-reconfiguration-and-processing job. Gewoon een muffe kantoorbaan.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:08 schreef DuranK het volgende:
Ik vroeg me vandaag opeens iets af, tijdens het kokenRoss en Chandler kennen elkaar van de universiteit. Je weet dat Ross paleontologie gestudeerd heeft, maar van Chandler weet je eigenlijk niets
Net als dat het pas in seizoen 9 ofzo bekend wordt wat nou zijn echte werk is, is dit ook iets wat een klein mysterie is. Op zich ook wel grappig.
Ja, maar in het begin van de serie is ook al bekend dat het iets tijdelijks is. Dus hij heeft er, neem ik aan, geen opleiding voor nodig gehad. Ja, het viel me opeens gewoon opquote:Op zondag 24 juni 2007 23:32 schreef highway101 het volgende:
[..]
Nah je weet wel eerder in de serie dat ie iets administratie-achtigs doet met z'n data-reconfiguration-and-processing job. Gewoon een muffe kantoorbaan.![]()
Hij is afgestudeerd op bliksemrondesquote:Op zondag 24 juni 2007 23:35 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ja, maar in het begin van de serie is ook al bekend dat het iets tijdelijks is. Dus hij heeft er, neem ik aan, geen opleiding voor nodig gehad. Ja, het viel me opeens gewoon op![]()
Hier hebben we tegenwoordig een ander topic voorquote:Op maandag 25 juni 2007 11:22 schreef Dana85 het volgende:
Even een rondje quotes!
1. I respectfully disagree!
2. Never hit a woman, never hit a woman.
3. Come on Ross, you're a paleontalogist, dig a little deeper.
4. Damn you Monica Geller hyphen Bing!
5. You want a job? Turn off "Oprah," and send out a resume!
6. A pigeon, a pigeon. No, no wait, no-no, an eagle flew in. Landed on the stove and caught
fire. The baby, seeing this, jumps across the apartment to the mighty
bird's aid. The eagle, however, misconstrues as an act of aggression
and grabs the baby on its talon. Meanwhile the faucet fills the
apartment with water. Baby and bird still up lays (?) are locked in a
death grip, swirling around the whirl pool, that fills the apartment. (te makkelijk, maar het is zo grappig)
Oeps... wist ik nietquote:Op maandag 25 juni 2007 11:27 schreef DuranK het volgende:
[..]
Hier hebben we tegenwoordig een ander topic voor![]()
Friends Trivia
Klopt! Is even puzzelen! Maar als je ze allemaal gevonden hebt, moet je ze gewoon op dezelfde manier in de doos stoppen. Mijn disc 1, zit boven in, achter disc 2. En disc 3 aan de rechterkant!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:42 schreef RobertVH het volgende:
* RobertVH heeft gister de DVD-box gekocht (140 euro).![]()
Het enige probleem was uitvinden welke dvd disc 1 is enz. Het staat er niet op(?)![]()
Je kunt het aan de jaartallen op de dvd's zienquote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:42 schreef RobertVH het volgende:
* RobertVH heeft gister de DVD-box gekocht (140 euro).![]()
Het enige probleem was uitvinden welke dvd disc 1 is enz. Het staat er niet op(?)![]()
Ja, maar ik denk dat hij de drie discs per seizoen bedoelt!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:29 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Je kunt het aan de jaartallen op de dvd's zien
Juah, 3 dvds, voor en achter kant.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:31 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat hij de drie discs per seizoen bedoelt!
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:06 schreef Piles het volgende:
Ik kijk ze wel op 1,5x snelheid, anders duurt het te lang
Zo zonde!! Dan hoor je toch ook niks??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:06 schreef Piles het volgende:
Vandaag een zeer productieve dag gehad: seizoen 5 afgekeken, en nu hard op weg in seizoen 6
Ik kijk ze wel op 1,5x snelheid, anders duurt het te lang
Jawel, dat gaat gewoon met geluid. Zoveel sneller gaat het niet, maar er zit iets meer snelheid inquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:44 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Zo zonde!! Dan hoor je toch ook niks??
Friends duurt maar 20 minuten per episode..zo lang is dat toch niet?
Dat scheelt al.. als ik spoel, hoor ik ook niks meer!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Jawel, dat gaat gewoon met geluid. Zoveel sneller gaat het niet, maar er zit iets meer snelheid in
Maar de leuke scenes en afleveringen doe ik op normale snelheid natuurlijk
Dan nog kun je het zien aan de jaartallen op de dvd's... een seizoen kan bv zijn:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:31 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat hij de drie discs per seizoen bedoelt!
Op zo'n manier is wel duidelijk nep hequote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Is prima te volgen hoor, en ik heb nog wat in te halen op jullie![]()
Dit is dus de 2e keer dat ik de hele box zie, dus het mag wel ffquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:38 schreef DuranK het volgende:
[..]
Op zo'n manier is wel duidelijk nep heWij hebben alles gewoon minstens 10 keer gekeken op normale snelheid
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |