Als.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:45 schreef mcDavid het volgende:
Dat ik het niet editte, dan...
Wlek album danquote:Op maandag 25 juni 2007 22:13 schreef Stofje het volgende:
FOK! gaat tráág! En ik schrijf een recensie van een tof album!.
hallo tjowwie !quote:Op maandag 25 juni 2007 22:30 schreef Chowi het volgende:
Hoi Dribbel!
Nu gaan we oven boeken en pianomuziek praten..quote:
Ik heb hier nog wel plek daarvoor.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:46 schreef Mokster het volgende:
Een dansje doen dan maar? Naakt. In de regen.
La pittoresque Heeswijk-Dinther. Hotel Barones.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:48 schreef Mokster het volgende:
Waar is "hier"?
Het is hier droogquote:Op maandag 25 juni 2007 22:46 schreef Mokster het volgende:
Een dansje doen dan maar? Naakt. In de regen.
Wat zal jij gelukkig zijnquote:Op maandag 25 juni 2007 22:52 schreef Mokster het volgende:
Ik heb een tuin. In Haarlem. En het regent.
Dat je een cultuurbarbaar bent is al duidelijk heur, dat hoef je niet steeds te herhalen.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nu gaan we oven boeken en pianomuziek praten..
ownee wacht
je bent niet zo saai als dago en mistiek
Ja, jij hebt overal wel plek voor volgens mij.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel plek daarvoor.
Didgeridoo-muziekjes zijn fijn.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:07 schreef Stofje het volgende:
Erg vet album. Wouter Loderichs met het album Wood. Op Google niks over te vnden over die kerel, bizar. Tricky-achtige muziek, kruising tussen blues, hiphop, triphop en rock. Didgeridoo en djembé. Mooi, mooi, ik ben tevreden
.
Klopt. Als een zwerende penis.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, jij hebt overal wel plek voor volgens mij.
Maar dit is zó strak geproduceerd, dat het maar bij één nummer echt tot 'uiting' komt. Het is gewoon triphop, hele vette beats. Dus écht didgeridoo-muziek kun je het niet noemen. Maar het is fucking 'eigen beheer'. Hoe doen ze dat?quote:
. Echt, het is zó'n goed geluid, zó professioneel en zó mooi vormgegeven allemaal
Het lijkt me fijn. Om zo onder woorden te kunnen brengen wat je van muziek vindt. Ik kan dat niet. Ik voel het alleen.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:24 schreef Stofje het volgende:
Maar dit is zó strak geproduceerd, dat het maar bij één nummer echt tot 'uiting' komt. Het is gewoon triphop, hele vette beats. Dus écht didgeridoo-muziek kun je het niet noemen. Maar het is fucking 'eigen beheer'. Hoe doen ze dat? [afbeelding]. Echt, het is zó'n goed geluid, zó professioneel en zó mooi vormgegeven allemaal. Echt knap.
Ik kan het ook lang niet altijd. Vorige cd die ik recenseerde was van Sage Francis. Dat kostte moeite, echt, het heeft 3 weken geduurd voordat ik überhaupt iets zinnigs op papier kon zettenquote:Op maandag 25 juni 2007 23:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het lijkt me fijn. Om zo onder woorden te kunnen brengen wat je van muziek vindt. Ik kan dat niet. Ik voel het alleen.
Het lastige van recenseren is dat je niet met één zinnetje weg kan komen.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik kan het ook lang niet altijd. Vorige cd die ik recenseerde was van Sage Francis. Dat kostte moeite, echt, het heeft 3 weken geduurd voordat ik überhaupt iets zinnigs op papier kon zetten. Veel te laat, want de deadline is 2 weken
.
Terugblikken.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:31 schreef rompompom het volgende:
Nu de terugblik op Nederland Engeland trouwens op Tien..
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Terugblikken.. Van voetbal.
. Srsly. Wáárom?!
quote:
Zelfs de rechtstreekse uitzendingen kunnen mij niet bekoren.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:33 schreef Chowi het volgende:
Terugblikken.. Van voetbal.
. Srsly. Wáárom?!
Trouwen?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zelfs de rechtstreekse uitzendingen kunnen mij niet bekoren.
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:36 schreef Mokster het volgende:
Maar goed. Ik ga morgen naar George Michael.
Ook dat kan niet iedereen bekoren.
.
Damien? Gisteren? Was het tof?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:39 schreef Mokster het volgende:
En gisteren was ik bij Damien.
Ja. Hij was weer geweldig.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:43 schreef Chowi het volgende:
Damien? Gisteren? Was het tof?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |