Anarchiedrank danquote:
Tof. Is er nog een puike opleiding die ik daar kan volgen? Dan trek ik gewoon bij je in.quote:
Ik ben serieus geschokt, weet je dat ? Call me crazy dat ik van mensen op een forum denk te kunnen inschatten of het koffiedrinkers zijn, maar jij kwam altijd op me over alsof je voor 14.00 uur en je eerste vier mokken koffie niet functioneerde.quote:
Nope. Ik drink veel anarchiedrank maar absoluut geen koffie. Ranzige bocht.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ben serieus geschokt, weet je dat ? Call me crazy dat ik van mensen op een forum denk te kunnen inschatten of het koffiedrinkers zijn, maar jij kwam altijd op me over alsof je voor 14.00 uur en je eerste vier mokken koffie niet functioneerde.!
De Leidse Uni is vijf minuten met de trein.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tof. Is er nog een puike opleiding die ik daar kan volgen? Dan trek ik gewoon bij je in.
Mja. Dat kan ook.quote:
Ik twijfel nog steeds tussen de gepopte collars in Leiden, de schijnbare chaos in Utreg, en Amsterdam.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
De Leidse Uni is vijf minuten met de trein.
rompompom checkt de park. Pop.
Keuzes zijn ervoor om te negeren en headfirst in het meest verleidelijke te duiken.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:56 schreef Chowi het volgende:
Keuzes zijn er om niet te maken. Of in ieder geval uit te stellen.
Leiden is ook wel ok qua winkelen en je zit voor de rest overal dichtbij; Den Haag, Amsterdam, Rotterdam én Utrecht zijn binnen een half uur te doen met de trein. En het strand is ook dichtbij, Katwijk of Noordwijk!quote:Op zondag 24 juni 2007 14:53 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds tussen de gepopte collars in Leiden, de schijnbare chaos in Utreg, en Amsterdam.
Wat Amsterdam is, en sowieso alleen goed is voor dagtripjes voor kleding, sneakers, muziek en narcotica.
Levenskeuzes, hoera!
Eensch!quote:Op zondag 24 juni 2007 14:58 schreef Nosh het volgende:
[..]
Keuzes zijn ervoor om te negeren en headfirst in het meest verleidelijke te duiken..
Nosh, stomme kutpuber, kom nou gewoon hier wonen, en ga met de trein naar de locatie van je keuze voor je studie.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:53 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds tussen de gepopte collars in Leiden, de schijnbare chaos in Utreg, en Amsterdam.
Wat Amsterdam is, en sowieso alleen goed is voor dagtripjes voor kleding, sneakers, muziek en narcotica.
Levenskeuzes, hoera!
Ik krijg de trapkast in jullie stulpje?quote:Op zondag 24 juni 2007 15:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nosh, stomme kutpuber, kom nou gewoon hier wonen, en ga met de trein naar de locatie van je keuze voor je studie.
Ik slaap wel onder je waskom. Dat ding heeft meer ruimte dan het Achterhuis destijds.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:34 schreef Mokster het volgende:
Ik heb geen trapkast. Wel een trap. Daar mag je ook best op wonen.
Nou. Vooruit.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:36 schreef Nosh het volgende:
Ik slaap wel onder je waskom. Dat ding heeft meer ruimte dan het Achterhuis destijds.![]()
En dan proberen te verklaren waarom je een uitgemergeld jochie die zichzelf voedt op Lush chocolade-zeepjes en bruisballen in je kast hebt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |