Oh god, je bent er ook nog.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:53 schreef Dribbel_ het volgende:
NOSH !
Het is de natúúr!quote:Op maandag 25 juni 2007 10:16 schreef Chowi het volgende:
Fijn, zo'n post lezen terwijl je aan je ontbijt begint.
Ja, hou maar op met je dure zweefvliegtermen.quote:
De schildpadden zijn het ergst. En de bewegende balkjes. En het allerergste is, als je eerst op een schildpad moet springen, 'm dan vast moet pakken en er mee moet gooien. Ik gooi mezelf dan altijd af.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Oooh, we moéten echt 's tegen elkaar spelen! Ik ben er net zo slecht in maar vind het een geweldig spel.
Watch and learn!.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
De schildpadden zijn het ergst. En de bewegende balkjes. En het allerergste is, als je eerst op een schildpad moet springen, 'm dan vast moet pakken en er mee moet gooien. Ik gooi mezelf dan altijd af.
Ach, gelukkig ben ik geen gevechtsvlieger maar Duitslandkundige. Dan is die slechte oog-hand-coordinatie nog niet echt een probleem..
Wácht?quote:
Owned!quote:
Oeps.quote:
ok, ok... "schapenwolkjes"quote:Op maandag 25 juni 2007 10:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, hou maar op met je dure zweefvliegtermen.
Wat meer van die houtsnippers had inderdaad geen kwaad gekund.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:57 schreef Dagonet het volgende:
Goedemorgen Liefjens, vanuit een regenovergoten Zwolle.
Nijmegen valt samen te vatten met één woord: modder.
super mario world.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wij waren Super Mario Land 3 aan het spelen.
Ik weet er alles van. *shirt uitwringt.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:57 schreef Dagonet het volgende:
Goedemorgen Liefjens, vanuit een regenovergoten Zwolle.
Nijmegen valt samen te vatten met één woord: modder.
nee joh dat zeg ik altijd joh, ik ben niet goed bij mijn hoofd.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat weet ik ervan, zei de gek..
Die 3 snippers sloegen idd helemaal nergens op.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:19 schreef ehqo het volgende:
[..]
Wat meer van die houtsnippers had inderdaad geen kwaad gekund.
Ze begonnen matig; Kiedis kon geen toon houden en ze hadden wat opstartproblemen. Pas tijdens de tweede helft van t concert kwamen ze goed op gang en werd er lekker gejammed. Helaas was het toen ook heel snel voorbij, iets meer dan anderhalf uur hebben ze gespeeld.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:11 schreef Stofje het volgende:
Jullie zijn bij RHCP geweest? Mijn perskaart ging blijkbaar niet door, kutzooi. Was het, ondanks het weer, wel tof?
Vraag meteen of 'ie even langs mijn huis komt om schoon te maken!quote:Op maandag 25 juni 2007 16:57 schreef Stofje het volgende:
Wat een tyfusweer. En ik moet nog boodschappen doen. Ik zou bijna de neiging krijgen om een Marokkaan te bellen, of ie even wat te vreten komt bezorgen.
quote:Op maandag 25 juni 2007 17:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vraag meteen of 'ie even langs mijn huis komt om schoon te maken!
DANK JE CHOWI, ECHT.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:12 schreef Chowi het volgende:
I don't really care, Nosh. Maar toch veel plezier!
Ik weet hoezeer mijn positieve verwensingen op prijs worden gesteld, jouwerzijds. Dus ik dacht. Och. Het kan er wel vanaf. Ditkeer.quote:
Dat tyfusweer was dus hier in delft precies toen ik op de fiets zat!quote:Op maandag 25 juni 2007 16:57 schreef Stofje het volgende:
Wat een tyfusweer. En ik moet nog boodschappen doen. Ik zou bijna de neiging krijgen om een Marokkaan te bellen, of ie even wat te vreten komt bezorgen.
Pics!quote:Op maandag 25 juni 2007 17:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat tyfusweer was dus hier in delft precies toen ik op de fiets zat!
in nog geen 30 seconden was ik t/m mijn onderbroek doorweekt
Berlijn.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ga naar Berlijn aan het einde van augustus, en ik heb vandaag een 500 gig externe harde schijf gekocht voor 120 euro..
Ik gniffelde.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[[url=http://www.picserver.nl/i/O0ZJN13UV88G/512/p.jpeg]afbeelding][/url]
Wat doe jij met een bidet?quote:Op maandag 25 juni 2007 18:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[[url=http://www.picserver.nl/i/O0ZJN13UV88G/512/p.jpeg]afbeelding][/url]
Ik ben er.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:57 schreef Stofje het volgende:
Siemen, kom der maar in.
quote:
De Shuffle-uitvoering!quote:Op maandag 25 juni 2007 19:10 schreef Blight het volgende:
iChow.
Ik werd in België al met die reclame doodgegooid, nu begint het gedonder in Nederland.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:22 schreef Blight het volgende:
We zijn al zeventien minuten onderweg voor het eerste punt.
Hè. Sanchez is afgeleidt, er gebeurt iets op de tribune.
Wat doet hij nu?
Hoho, dit is nog nóóit vertoond!
Is die bal nog in?
Jáhá, hij is nog in! Ongelooflijk!
Ik kan je vertellen dat ik de Belgische versie nóg irritanter vind.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:24 schreef Blight het volgende:
HIj is echt om te janken zo slecht.
hahah du bis gepwnd wie unne n00b!!@~!11!!einzweipolizei!!331!1!!dreivierbrigadier!@@@``!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 19:28 schreef Chowi het volgende:
Als ik zeg dat ik die reclame niet ken, gaan jullie me dan uitlachen en n00b noemen?
Doe je dat nou expres, al die spelfouten en het overdreven aantal uitroeptekens?quote:Op maandag 25 juni 2007 19:34 schreef Blight het volgende:
[..]
hahah du bis gepwnd wie unne n00b!!@~!11!!einzweipolizei!!331!1!!dreivierbrigadier!@@@``!!!
Haha dat vind ik echt een goede en vooral heel onvoorspelbare grap.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:34 schreef Blight het volgende:
[..]
hahah du bis gepwnd wie unne n00b!!@~!11!!einzweipolizei!!331!1!!dreivierbrigadier!@@@``!!!
Het was geen halve in ieder geval.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Haha dat vind ik echt een goede en vooral hele onvoorspelbare grap.
AANGEPAST, FOKKING BITCHHOER.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het was geen halve in ieder geval.
Nou hè? Ik heb zelf ook bijna scheurbuik van het lachen.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:42 schreef Chowi het volgende:
Haha dat vind ik echt een goede en vooral heel onvoorspelbare grap.
Ik kan het me voorstellen. Zulks een hilariteit komt zelden voor.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:46 schreef Blight het volgende:
[..]
Nou hè? Ik heb zelf ook bijna scheurbuik van het lachen.
Nee, ik heb nu even zin in rebelie en haat.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:46 schreef Stofje het volgende:
Nou, zullen we nou weer lief doen tegen elkaar?
Oh mijn god! Die onthoud ik! Die doet het vast fántastich op feestjes!quote:Op maandag 25 juni 2007 19:47 schreef Stofje het volgende:
Volgens mij is Chowi chagrijnig. En wat is er dan leuker om haar dan dé vraag te stellen, die je moet stellen als een vrouw chagrijnig is. "Hee, Chowi, ben je ongesteld of zo?".
Bwhehehe, roflcopter.
Op feestjes zou ik het niet doen. Daar zijn vaak méérdere vrouwen en die tegenstand moet je niet hebben.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:48 schreef Blight het volgende:
[..]
Oh mijn god! Die onthoud ik! Die doet het vast fántastich op feestjes!
Wát een giller.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:47 schreef Stofje het volgende:
Volgens mij is Chowi chagrijnig. En wat is er dan leuker om haar dan dé vraag te stellen, die je moet stellen als een vrouw chagrijnig is. "Hee, Chowi, ben je ongesteld of zo?".
Bwhehehe, roflcopter.
Dus je hebt nog wel een aantal jaren om de wereld te verbeteren! Grijp die kans, maak de wereld een stukje mooier.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:50 schreef Blight het volgende:
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik in 2051 met pensioen kan.
Aftellen maar.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:50 schreef Blight het volgende:
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik in 2051 met pensioen kan.
Not gonna be me.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |