Oh, tegen mij zegt ze altijd: "Hè? Sorry? Wat?".quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:06 schreef Chowi het volgende:
Een vrouw geeft je gewoon een klap in je gezicht, Stofje.
Oh, en het is woensdag.
Beter articuleren.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, tegen mij zegt ze altijd: "Hè? Sorry? Wat?".
En wie ben jíj nou weer? En wat dóe je hier? En wanneer ga je weer weg?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:07 schreef poepeneesje het volgende:
Sukkel, je snapt er niets van het is helemaal niet dinsdag! Het is fucking donderdag.
En ik ontkende het hè! Dat deed ik toch?! Zeg dat er ook even bij, dat ik het ontkende!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:08 schreef Blight het volgende:
Ik moest eerst weer twintig keer refreshen voordat 'ie in de active topics te zien was, blegh. Ik noemde Stofje zelfs al een 'mongool' omdat het zo lang duurde.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:08 schreef Blight het volgende:
Ik moest eerst weer twintig keer refreshen voordat 'ie in de active topics te zien was, blegh. Ik noemde Stofje zelfs al een 'mongool' omdat het zo lang duurde.
Centraal bedoelde ik...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:09 schreef Janetje het volgende:
Seks
Zucht... Nou, goed, hou die klamme schaamlippen maar open, ik prop 'm er wel weer in.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:09 schreef Janetje het volgende:
Seks
Heb ik al iemand voor.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zucht... Nou, goed, hou die klamme schaamlippen maar open, ik prop 'm er wel weer in.
Ja? Zei je "Nee, Stofje is helemaal geen mongool!" of wat zei je? Citeer jezelf eens!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
En ik ontkende het hè! Dat deed ik toch?! Zeg dat er ook even bij, dat ik het ontkende!
Nee, doe niet. Je hebt aids van mij!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zucht... Nou, goed, hou die klamme schaamlippen maar open, ik prop 'm er wel weer in.
Nou klinkt het alsof je hém betaald, in plaats van andersom.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heb ik al iemand voor.
Maar thanks voor het aanbod.
Jup.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou klinkt het alsof je hém betaald, in plaats van andersom.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja? Zei je "Nee, Stofje is helemaal geen mongool!" of wat zei je? Citeer jezelf eens!
Zo. En nu ga ik.quote:(20:07) Siemen: Wanneer opent die mongool een nieuwe BeF?
(20:07) Primrose Oxterby: Heeft ie al gedaan.
(20:07) Primrose Oxterby: En stofje is geen mongool.
Nou en? Daar voel ik op dat moment toch niks van? Bovendien vind ik het fijn om iemand iets mee te geven, na een heet nachtje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |