Is juist, maar of hij een halve tweelingbroer van Makaay is zou ik niet wetenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:26 schreef AFCA_DD het volgende:
Erwin van der Looi , die halve tweelingbroer van makaay
Het is wel zijn look a likequote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:54 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Is juist, maar of hij een halve tweelingbroer van Makaay is zou ik niet weten![]()
Ook lelijkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:54 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Is juist, maar of hij een halve tweelingbroer van Makaay is zou ik niet weten![]()
Nee hij is in de jeugd al naar VIking gegaan.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:35 schreef Beschouw het volgende:
Kopteff (FC Utrecht) speelde een paar jaar geleden voor Viking, maar daarvoor in Finland. Opleiding zal hij wel in het land van de 100 meren gevolgd hebben.
Toen hij naar Viking ging was hij al 23. Die gozer heeft wel een lange jeugd gehad.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hij is in de jeugd al naar VIking gegaan.
Antwoord is dus ook goed!
Soort Maceo Rigtersquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:38 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Toen hij naar Viking ging was hij al 23. Die gozer heeft wel een lange jeugd gehad.
Omdat ie geblesseerd was tijdens de europese campagne van PSV?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:17 schreef methodmich het volgende:
Waarom speelde Ruud van Nistelrooij tijdens zijn laatste seizoen bij PSV geen enkel duel in Europees verband?
Hij was ook nog geschorst?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:20 schreef methodmich het volgende:
Dat is de helft van het antwoord, nu deel 2 nog.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:22 schreef Bos81 het volgende:
Het was typisch iets voor PSV.
Niet ingeschreven door de clubleiding
Dit jaar had De Jong daar ook last van toch?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:25 schreef methodmich het volgende:
Precies, ze gingen toen van CL naar UEFA Cup en waren de wijzigingen vergeten.
Was nog een mooie sketch over bij Spaan aan tafel, met "Gerets & Van Raaij".
Volgens mij wel inderdaad. En ze hebben de laatste jaren wel meer van dat soort slordigheden gemaakt. Wat onder andere leidde tot diskwalificatie voor Jong PSV in het bekertoernooi.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dit jaar had De Jong daar ook last van toch?
http://www.dumpert.nl/mediabase/11093/dfbdfdff/index.htmlquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:22 schreef Bos81 het volgende:
Het was typisch iets voor PSV.
Niet ingeschreven door de clubleiding
Oscar Moens ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij wel inderdaad. En ze hebben de laatste jaren wel meer van dat soort slordigheden gemaakt. Wat onder andere leidde tot diskwalificatie voor Jong PSV in het bekertoernooi.
Om meteen op een volgende vraag te komen. Welke speler deed mee met dat Jong PSV waardoor het dus werd gediskwalificeerd.
Ik meen teminste dat het maar 1 speler was. Don't shoot me als het er meer waren.
Nee, volgens mij was het niet afgelopen seizoen, maar seizoen 05/06quote:
De zes V'squote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/11093/dfbdfdff/index.html
heb de dvd hier liggen...blijft leuk om hem af en toe te kijken !quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb de dvd hier liggen...blijft leuk om hem af en toe te kijken !
Ik zal het antwoord maar geven:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Om meteen op een volgende vraag te komen. Welke speler deed mee met dat Jong PSV waardoor het dus werd gediskwalificeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |