Papin won die prijs in 91. Toen gaf Cruijff zijn commentaar al.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:18 schreef methodmich het volgende:
Omdat hij faalde op het EK van 92?
Hij kon alles met maar 1 been?quote:
Juistquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hij kon alles met maar 1 been?
Was een gok.quote:
Strasbourgquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Was een gok.
Van welk team was Papin in 06/07 trainer?
Is inderdaad goed.quote:
ik wou Sylvain Wiltord zeggen.. ware het niet dat hij nooit bij AZ laat staan S-P-A-R-T-A heeft gespeeldquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:13 schreef Angstgegner het volgende:
Welke voormalige spits van AZ en Sparta werd ooit na een wedstrijd door de politie opgewacht en wat had hij op zijn kerfstok?
Ali Elkhatabbi?quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:13 schreef Angstgegner het volgende:
Welke voormalige spits van AZ en Sparta werd ooit na een wedstrijd door de politie opgewacht en wat had hij op zijn kerfstok?
Dan geef ik toch gewoon zelf het antwoord. Leen van der Weel, wie kent hem nog, was de dader, die een kopstoot had uitgedeeld aan een speler van AZ, wiens vader gelijk aangifte had gedaan.quote:
Dat een jeugdspeler? Grapje toch?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:14 schreef MaxPower het volgende:
Geen idee of dit het goede topic is, maar onderstaande foto is tijdens de training van heerenveen gemaakt. Ik en mijn medesupporters zijn benieuwd wie dit zou kunnen zijn. Eerste geruchten leiden naar Anderlecht, het zou een Ivoriaan uit de jeugd zijn?
[afbeelding]
Succes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |