Seamen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Arsenal kende de Non Flying Dutchman. Ook speelde er ooit de 'Vliegende keep'. Wie was dat?
Nopequote:
Keizer ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Arsenal kende de Non Flying Dutchman. Ook speelde er ooit de 'Vliegende keep'. Wie was dat?
quote:
Senegalquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:27 schreef hello_moto1992 het volgende:
Van welk Afrikaans land verloor Frankrijk op het WK 2002?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:26 schreef Beschouw het volgende:
Welke coach was er oorzaak van dat Piet Keizer stopte?
Leuke OP![]()
Moet hem zelf nog altijd afmakenquote:
Ouwe Kraay jaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Was het trouwens niet Kraaij?
Er is helemaal geen leuke OP voor de VBL-Kwis, dus dan dit maar. Had het vorige deel er nog wel bij kunnen doen, maar Oranje zat er aan te komen.quote:
ik vind tvp altijd zo'n rare postquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Er is helemaal geen leuke OP voor de VBL-Kwis, dus dan dit maar. Had het vorige deel er nog wel bij kunnen doen, maar Oranje zat er aan te komen.
En door mijn reactie valt het nog minder opquote:
Josip Weberquote:
Mattias Sammer.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:47 schreef os45 het volgende:
Welke speler van B. Dortmund kreeg in de thuiswedstrijd de rode kaart tijdens Ajax' zegetocht naar de CL-finale van 1996?
Edgar Davidsquote:Op zondag 24 juni 2007 18:33 schreef tong80 het volgende:
Welke Ajacied speelde toen verrassend inschuivende laatste man, en volgens mij de beste wedstrijd van zijn leven ?
En bij Stam, en bij De Boer.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:10 schreef Beschouw het volgende:
Hoe heette de stof die bij een dopingtest in Davids' lichaam werd aangetroffen en waarvoor hij geschorst werd?
dat jaquote:Op zondag 24 juni 2007 19:20 schreef Radegast het volgende:
Nandrolon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |