“Sabine speelt een beetje met Bart”, zegt Ruud. Willem:“Die jongen is echt gek op haar!” Ruud heeft z’n eigen mening. “Ze is een beetje gehaaid. Die heeft al een aantal lovers gehad, hoor.” Hij denkt haar te kennen. “Ze heeft ze al van hier naar Sjanghai gehad”, flapt Willem eruit. “Maar het is wel een vrolijke leuke meid”, besluit hij.
Wat wij al 'weten' begint ook wel door te dringen tot hen. NB: IK weet niet of de 'verhalen' die de ronde doen waar zijn over Sabine, daarom staan er apostroffies om het woord "weten" heen.
Bartje vind sabine leuk en sabine wil het ook wel met bart
laat ze lekker spelen
het is een van de mooie en aangenamen dingen in het leven
of iemand 1 of 1000 lovers heeft gehad doet
er toch verder niet toe
Dat gezeur over Sabien is ontzettend flauw en sexisitsch. Zo ook over de andere vrouwen.
dit terwijl de mannen hele bizarre dingen doen. Ruud heeft het alleen over sex, stijve lullen, aftrekken, de tieten van de medebewoonsters en en loopt te veel naKEND rond en wordt afgeschilderd als een ware held.
Een vrouw die wat aanpapt met een van de jongens is direct een slet, hoer, matras, etc.
We zijn weer lekker terug bij het meten met twee maten.
(Ik vraag me trouwens af hoe een vrouw met hetzelfde gedrag als Ruud met de grond zou worden gelijk gemaakt.)
Ruud is een redelijk dommige sexistische met zijn lul denkende slap lullend leeghoofd die ook een keertje huilt.
quote:
Ruud is een redelijk dommige sexistische met zijn lul denkende slap lullend leeghoofd die ook een keertje huilt.
nou nou
quote:
op 10-08-1999 om 04:49 PM schreef Re het volgende:
het mes snijdt dus aan 2 kanten
Hoe bedoel je?
Er wordt hier in het forum misschien grotendeels over de dames geluld (sorry voor woordgebruik), maar dat komt waarschijnlijk omdat er hier zo veel mannen rondhangen.
quote:
op 10-08-1999 om 04:45 PM schreef Beeezzz het volgende:
en loopt te veel naKEND rond en wordt afgeschilderd als een ware held.Een vrouw die wat aanpapt met een van de jongens is direct een slet, hoer, matras, etc.
We zijn weer lekker terug bij het meten met twee maten.
Waar hebben we het hier nou over? Misschien zijn jullie verbolgen over het feit dat Bianca, Mona en Willem nog niet aan jullie verwachtingen voldoen (wat de criteria betreft).
Maar een slow starter kan een eindsprint hebben! Wie kent niet de fabel van de schildpad en de haas!
Uiteindelijk gaf iedereen toe niet zonder sex te kunnen. Alleen het moment waarop de behoefte het hoogst is, is niet voor iedereen gelijk. Blijkbaar is Ruud een regelmatige trekker en omdat hij deze hobbie niet regelmatig kan uitvoeren (tot nu toe 1x onder bed), praat hij er veel over.
Ik ben benieuwd hoe dat bij de anderen is? Heeft iemand daar iedeeen over?
Wanner ik dus een soort gelijke opmerking maak over Ruud ben ik weer bot en druk ik hem in een hoekje. Dat vind ik raar.
Wat had Nederland ervan gevonden als Mona elke ochtend naakt door de gangen zou lopen en de kippen zou voeren? Of Sabien wat dat betreft?
Het zal wel zijn omdat hij zegt wat andere denken en af en toe functioneel verdrietig is. ah kijk Ruud toont zijn gevoelens. Misschien is het omdat zijn emoties zo een dimentionaal zijn dat iedereen dit herkent als emotie.
Zelf zou ik hem als eerste wegstemmen als ik met hem in een huis zit. Volgens mij moet er toch een leeftijd zijn dat je je realiseert dat je er in je naakie niet echt goed meer uitziet.
Groeten Michiel
'k klee me te naakt joh.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |