Ik geloof het pas wanneer ze uit de poort rijdtquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:26 schreef Peter6000 het volgende:
Ik begin wel steeds meer te geloven dat Natasia eind september naar huis gaat.
jawel ze gaat weg, en ze gaat volgens mij de poort uit met een flinke zak geld.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:31 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik geloof het pas wanneer ze uit de poort rijdt
Mooi beeldquote:
Terwijl dat eigenlijk nergens voor nodig is, ik denk niet dat Amanda en Dennis iets gaan beginnen met elkaar. Hoewel ik hoop van wel, gewoon omdat Amanda iemand beter verdient dan Wifebeater. Maar je weet het natuurlijk nooit met Amanda. Tegen Samantha zei ze al dat ze iets met Brian had omdat er geen betere man voorhanden was, en ook al is Dennis een beetje TE metro-sexueel, hij is wel degelijk d eknapste man in het huis, zelfs Amanda kan daar niet omheen...dus wie weet...quote:
hij is wel klein, en ze houdt niet van kleine mannenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:36 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Terwijl dat eigenlijk nergens voor nodig is, ik denk niet dat Amanda en Dennis iets gaan beginnen met elkaar. Hoewel ik hoop van wel, gewoon omdat Amanda iemand beter verdient dan Wifebeater. Maar je weet het natuurlijk nooit met Amanda. Tegen Samantha zei ze al dat ze iets met Brian had omdat er geen betere man voorhanden was, en ook al is Dennis een beetje TE metro-sexueel, hij is wel degelijk d eknapste man in het huis, zelfs Amanda kan daar niet omheen...dus wie weet...
Och, Amanda zegt zoveel. Ooit zei ze dat ze niet van aggressieve mannen houdt, maar ze zit nu wel bij de Wifebeaterquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:38 schreef robert2006 het volgende:
hij is wel klein, en ze houdt niet van kleine mannen
Types als Amanda vallen eerder op Brain dan Dennistypesquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:36 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Terwijl dat eigenlijk nergens voor nodig is, ik denk niet dat Amanda en Dennis iets gaan beginnen met elkaar. Hoewel ik hoop van wel, gewoon omdat Amanda iemand beter verdient dan Wifebeater. Maar je weet het natuurlijk nooit met Amanda. Tegen Samantha zei ze al dat ze iets met Brian had omdat er geen betere man voorhanden was, en ook al is Dennis een beetje TE metro-sexueel, hij is wel degelijk d eknapste man in het huis, zelfs Amanda kan daar niet omheen...dus wie weet...
Wat is het toch een walchelijk mannetje. Ik hoop toch zo dat het Dennis lukt om Amanda tegen Brian te beschermen...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:39 schreef Dark het volgende:
Brian: ik breng haar terug om niet zoveel te drinken. Het is mijn vriendin. Ik bepaal dat.
En hij is weer geweldigquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:42 schreef petraa het volgende:
OP is klaar
Brian heeft het laatste half uur voetbal aangevraagd, gevolgd door K1quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:55 schreef Mika25 het volgende:
Zal nog wel rustiger gaan worden ivm de voetbal-finale.
Mogen de bewoners die finale overigens bekijken? Er zitten een aantal voetbal-fans in het huis. En de redaktie-leden (een groot aantal van hun althans) zullen de wedstrijd ook wel gaan kijken verwacht ik...
Brrr zei net dat ze het laatste half uur van Jong Oranje tegen Servië gingen kijken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:55 schreef Mika25 het volgende:
Zal nog wel rustiger gaan worden ivm de voetbal-finale.
Mogen de bewoners die finale overigens bekijken? Er zitten een aantal voetbal-fans in het huis. En de redaktie-leden (een groot aantal van hun althans) zullen de wedstrijd ook wel gaan kijken verwacht ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |