Als het niet het hele topic omzeep helpt wel ja.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:45 schreef enter het volgende:
Kan ik hier ook vragen stellen?
Kijk, dit is nuttig. Ben nu bezig met cursus voor erkend hypotheekadviseur en wil moet straks ook beginnen als junior, dus wilde wel eens weten wat ik er mee kan verdienen, wil natuurlijk niet al te veel achteruit, maar dit is vrij redelijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:44 schreef Integrity het volgende:
1 : Verzekeringsbranche
2 : Junior medewerker accounting & reporting
3 : 27
4 : 40 uur per week
5 : geen idee
6 : 13e maand ja
7 : zonder 13e maand, vakantiegeld en winstuitkering: 2050
8 : 1530 netto excl. reiskostenvergoeding, met reiskostenvergoeding kom ik op 1870 netto
Kun je dat iets beter uitleggen. In je eerste bericht schreef je dat je maar 32 uur werkt, dus 4 dagen (?).quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:49 schreef mirannie het volgende:
[..]
Kijk, dit is nuttig. Ben nu bezig met cursus voor erkend hypotheekadviseur en wil moet straks ook beginnen als junior, dus wilde wel eens weten wat ik er mee kan verdienen, wil natuurlijk niet al te veel achteruit, maar dit is vrij redelijk.
Ja, dat weet ik wel. Maar ik weet ook dat ik er niet onderuit kan om fulltime te gaan werken als ik hetzelfde (liever meer) wil gaan verdienen. Dat is de narigheid van een hoog salaris op een relatief laag opleidingsniveau... Blijven zitten waar ik nu zit is natuurlijk een optie, ware het niet dat ik behoorlijk afstomp daar.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:53 schreef Freel het volgende:
[..]
Kun je dat iets beter uitleggen. In je eerste bericht schreef je dat je maar 32 uur werkt, dus 4 dagen (?).
Deze meneer werkt 40 uur voor iets weiniger minder dan wat jij hebt.
Wow!! Niet normaal!! Liggen alle salarissen zo hoog in Zweden?? Want dit is echt grof geld voor een 21jarigequote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:18 schreef sweboy het volgende:
1 : bedrijfstak: ICT(Zweden)
2 : functie: Programmeur en Support medewerker. Bedrijf met 6 medewerkers en 9000 klanten, dus iedereen doet wat.
3 : leeftijd: 21
4 : aantal uren: 40 plus dat ik 24 uur per dag oproepbaar ben voor server problemen.
5 : atv ja of nee: Nee
6 : 13e maand ja of nee: Ja + Jaar bonus
7 : bruto maand salaris: Omgerekend naar euro's: 5,481.83
8 : netto maand salaris: Omgerekend naar euro's: 3618,12
Mischien handig om extras te vermelden
9: Extras: Lease auto (Audi A6 Quattro, semi-automaat),
Heb erg veel geluk gehad. Lonen liggen daar wel iets hoger, maar scheelt niet extreem veel. BTW tarief is daar echter 25% ipv 19% hier.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wow!! Niet normaal!! Liggen alle salarissen zo hoog in Zweden?? Want dit is echt grof geld voor een 21jarige
Ik doe iets met pensioenen, niet met hypotheken. Ik denk niet dat je het woord junior kunt vergelijken, het geeft alleen een begin aan. Ik werk ook niet rechtstreeks met klanten en hoef geen adviezen te geven. Nu nog niet althans. Ik heb gewoon geluk gehad met deze functie als startfunctie. Daarbij komt dat een ander in dezelfde functie misschien wel veel meer of minder dan dat ik verdien zou verdienen. Hangt een beetje af van je achtergrond.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:49 schreef mirannie het volgende:
[..]
Kijk, dit is nuttig. Ben nu bezig met cursus voor erkend hypotheekadviseur en wil moet straks ook beginnen als junior, dus wilde wel eens weten wat ik er mee kan verdienen, wil natuurlijk niet al te veel achteruit, maar dit is vrij redelijk.
Wat is AGF manager. Afdelingschef waarschijnlijk?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:39 schreef Londemanmp het volgende:
1. bedrijfstak : Supermarkt
2. functie : 30% Kw en 70% Agf manager
3. Leeftijd : 27
4. Aantal uren: 40 p.week
5. Atv : nee.
6. 13e maand : ja
7. Bruto maand salaris : 1604,80
8. Netto maand salaris : 1206,44
en natuurlijk in mei / juni vakantie geld erbij...
Ook gratis BHV p.jaar van 1 of 2 dagen en opleidingen worden 100 % vergoed.
Afdeling Groente en Fruitquote:Op zondag 24 juni 2007 13:31 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Wat is AGF manager. Afdelingschef waarschijnlijk?
Zal welquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:18 schreef sweboy het volgende:
1 : bedrijfstak: ICT(Zweden)
2 : functie: Programmeur en Support medewerker. Bedrijf met 6 medewerkers en 9000 klanten, dus iedereen doet wat.
3 : leeftijd: 21
4 : aantal uren: 40 plus dat ik 24 uur per dag oproepbaar ben voor server problemen.
5 : atv ja of nee: Nee
6 : 13e maand ja of nee: Ja + Jaar bonus
7 : bruto maand salaris: Omgerekend naar euro's: 5,481.83
8 : netto maand salaris: Omgerekend naar euro's: 3618,12
Mischien handig om extras te vermelden
9: Extras: Lease auto (Audi A6 Quattro, semi-automaat),
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |