die doet pijn aan mn ogenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:36 schreef saaw het volgende:
ik heb ook ff wat gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
lisszle heeft veel commentaarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:20 schreef liiszle het volgende:
[..]
die doet pijn aan mn ogen
verder leuk!
het is trouwens toch tiener? en geen tienierquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:36 schreef saaw het volgende:
ik heb ook ff wat gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
Jep, en het is Puber en geen Pubers Reinquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
het is trouwens toch tiener? en geen tienier![]()
Doe je het weerquote:
mijn naam verkeerd schrijvenquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jep, en het is Puber en geen Pubers Rein
staat precies t zelfde schatquote:
Dat jaquote:
neequote:
Beter kijken schatquote:
serieus. op het moment dat ik het typte, stond er precies t zelfde.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Beter kijken schat
Hij heeft hem verbeterd maar de filenaam hetzelfde gehouden
njha, dan was ie traag met veranderen..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
neenet stond er pubers en heb paar kleine dingen veranderd. maar als ik het plaatje upload op me server veranderd die dus meteen overal waar die geplaatst is
![]()
ik vergeefquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:32 schreef Ravii het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Het speit mij o zo heilige Liiszle!![]()
Koppijn had je huhm ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:34 schreef liiszle het volgende:
[..]
serieus. op het moment dat ik het typte, stond er precies t zelfde.
3 uur en 11 12 nu wel 11quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:35 schreef Bravebart het volgende:
OT weer enzo![]()
Benieuwd of Kev nog met wat op de proppen komt
Waar is jouwe nou ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:01 schreef Blaxje het volgende:
Met wat andere typografie vind ik die van Saar erg leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |