Ik vind dat we dit maar als standaard moeten gaan invoeren; de week voor elk nieuw seizoen, banner wedstrijd; dat hij er gelijk in kan als het nieuwe seizoen begintquote:Op zondag 24 juni 2007 16:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach het was zo bedoeld.
Dus! Voor woensdag a.s.
Banner wedstrijd
puik ideaquote:Op zondag 24 juni 2007 16:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind dat we dit maar als standaard moeten gaan invoeren; de week voor elk nieuw seizoen, banner wedstrijd; dat hij er gelijk in kan als het nieuwe seizoen begint
Nou, vind je de banner zelf niet genoeg met eventueel een © -username- eronderquote:Op zondag 24 juni 2007 16:45 schreef Ravii het volgende:
[..]
puik idea!
en de winaar krijgt een eervolle vermelding in de OP![]()
naam+banner+footer
dt bedoel ikquote:Op zondag 24 juni 2007 16:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, vind je de banner zelf niet genoeg met eventueel een © -username- eronder
Klinkt goed.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind dat we dit maar als standaard moeten gaan invoeren; de week voor elk nieuw seizoen, banner wedstrijd; dat hij er gelijk in kan als het nieuwe seizoen begint
Jij mag zeker de KPD niet in?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:33 schreef Robbadefrissa het volgende:
doe een echt naakt wijf met blote tieten, geen breezer, dan zijn we tevreden
kijk je wel altijd naar de footer danquote:Op zondag 24 juni 2007 23:40 schreef jordeeeh het volgende:
K vind dat "veel plezier" lelijk
Verder maakt t me niet uit want k scroll toch wel door.
ze hoort/past bij de rest van het ontwerp, dus kleuren veranderen zou het hele ding verneukenquote:Op maandag 25 juni 2007 00:24 schreef Sjibble het volgende:
oke, k probeer een blondjeen de BH kleur(en)?
lippen? ogen? oorbellen?
quote:Op maandag 25 juni 2007 00:26 schreef Ravii het volgende:
[..]
ze hoort/past bij de rest van het ontwerp, dus kleuren veranderen zou het hele ding verneuken![]()
die mwah mwah... hoe kan ie beter?quote:
LADY'S AND GENTLEMAN, WE HAVE A WINNERquote:Op maandag 25 juni 2007 00:51 schreef Hijacking het volgende:
Mag mijnes ook bij de pol ?
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07261/zomerpubbalk.JPG]afbeelding][/url]
maak maar een nieuw topic in Onz!quote:Op maandag 25 juni 2007 00:51 schreef Hijacking het volgende:
Mag mijnes ook bij de pol ?
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07261/zomerpubbalk.JPG]afbeelding][/url]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |