Hij staat er wel opquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:10 schreef Crappery het volgende:
Ik zie John Travolta niet op de cover heur...
oh dat is jammer!quote:Op maandag 2 juli 2007 13:20 schreef linebear het volgende:
heb hem niet gezien.... was ziek
oh ik had m vrijdag (helaas) niet in de bioscoop gezien.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:29 schreef Mike het volgende:
Vandaag de trailer een aantal keer gezien in de bioscoop. Wat een enthousiasme en energie straalde daar uit. Ik ben ondertussen erg benieuwd geworden.
http://www.rottentomatoes.com/m/hairspray/quote:Reviews Counted: 144
Fresh: 135 Rotten: 9
Average Rating: 7.8/10
94%
Ach, ik vond dit al heel leuk om te horen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:51 schreef kevne het volgende:
sorry voor de dubbele post, maar ik kom net terug van de bios en ik kan je zeggen dat t echt een GE-WEL-DI-GE film is!!
ja dat was t wel weerhahaha
Zowel in de eerdere film als in de musicalversie op Broadway werd die rol gespeeld door een man.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:56 schreef Smash-it het volgende:
En op zich, John Travolta als vrouw was grappig, maar zit er nog een reden achter? Was dit een link naar Grease? Was er geen andere forse dame die kon zingen en dansen? Wilde hij graag een keer een vrouw zijn? Ben ik wel benieuwd naar..
Hier ook.. 'The nicest kid in Town', 'I can hear the bells' en 'You cant stop the beat' zijn favoriet!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:59 schreef Mike het volgende:
De soundtrack is ondertussen grijs gedraaid
je moet 'm ook niet al te serieus nemen, gewoon een feelgood moviequote:Op zondag 2 september 2007 19:23 schreef HiZ het volgende:
Ik vond 'm vooral een beetje flauw.
Ik nam 'm ook niet al te serieus, wat je van John Travolta niet kon zeggen. Maar verder vond ik de liedjes met een paar uitzonderingen niet echt catchy. Wat mij betreft ging het vanaf 'Good morning Baltimore' geleidelijk bergafwaarts. Op het einde had ik moeite om wakker te blijven.quote:Op zondag 2 september 2007 19:26 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
je moet 'm ook niet al te serieus nemen, gewoon een feelgood movie
Dat was Allison Janney, zeer goed actrice! (was onder andere te zien in The West Wing).quote:Op zondag 2 september 2007 23:24 schreef HiZ het volgende:
...die fundamentalistische moeder...
Goed om te zien dat niet iedereen even lui isquote:Op maandag 3 september 2007 08:37 schreef the_hulk het volgende:
[..]
Dat was Allison Janney, zeer goed actrice! (was onder andere te zien in The West Wing).
Ik heb niks gekregenquote:Op maandag 10 september 2007 08:05 schreef HiZ het volgende:
Krijg je nog steeds een bus haarlak en een CD als je naar deze film gaat =
Die 2 disc komt zeker in m'n verzameling, die discs zien er tof uit als LP'squote:Two-Disc “Shake and Shimmy” Edition:
All new musical number, “I Can Wait”
Feature-length audio commentary from director and choreographer Adam Shankman, star Nikki Blonsky and producers Craig Zadan and Neil Meron
Deleted scenes with audio commentary from director and choreographer Adam Shankman and star Nikki Blonsky
“You Can’t Stop the Beat: The Long Journey of Hairspray” documentary
“Step By Step: The Dances of Hairspray” featurette offering how-to dance instruction
“Hairspray Extensions” featurette, giving viewers dance breakdowns
Jump to a song with optional sing-along feature
“The Roots of Hairspray” featurette
Interactive menus
Theatrical trailer
16x9 widescreen (1.85:1) version of the film
English 2.0 Stereo Surround
English Dolby Digital 5.1 EX (on feature, deleted scenes and interactive menus)
English & Spanish subtitles
Closed captions
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
20 november komt in Amerika de DVD uit
Available in both single-disc ($28.99 SRP) and a two-disc “Shake and Shimmy” Edition ($34.99 SRP) the latter will also be featured as part of a deluxe gift set featuring a metal school locker that can be personalized and decorated with custom photos and stickers as well as an exclusive Hairspray tote bag. The locker is available in either “Penny Pink” or “Link Lime,” and the gift set is priced at a $59.76 SRP.
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[..]
Die 2 disc komt zeker in m'n verzameling, die discs zien er tof uit als LP's![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:07 schreef Miam het volgende:
En Zac Efron vind ik echt een knapperd!(alleen in Hairspray overigens)
Idd. ik zou`m echt zo voorbij lopen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:09 schreef Maartel het volgende:
[..]
<eens is>
Met z'n normale kapsel vind ik 'm helemaal niet zo bijzonder, maar als Link is ie helemaal![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |