Niks mis met fietsen, ben er zelfs dol op. Maar rondlopen in natte kleren in de stad is waardeloos. Zeker als je dan ook weer terug moet. (2x 35 minuten fietsen)quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:20 schreef Dorkquemada het volgende:
Het is hier een beetje aan en af met de regen, misschien wel beter dat ik niet naar de stad ga.
Fietsen is wel goed voor je
Ik weet niet of je wat van het weer meekrijgt onder je steen, maar de afgelopen dagen is een bui van pakweg anderhalf minuut genoeg om doornat te zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:21 schreef GlazenKaak het volgende:
Je bent toch geen suikerklontje dat smelt in de regen ofzo
Net of die dr auto meegevenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:46 schreef mhr-zip het volgende:
Ga met de auto van een van je zusjes.
Ps. het is nu droog in barendrecht
Ik ook dus vandaag moedig op de fiets, en ja hoor een hoosbui. Ik stoer doorfietsen kom ik dus zeiknat aan, echt alles was nat maar dan ook echt alles....Ik haat regenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:19 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik wil heel graag naar de stad, maar het regent al vanaf 10 uur.Als het niet gauw droog wordt, hoeft het niet meer
![]()
Klaag mee over de regen.
Nee, heb geen auto, dus moet met de fiets
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:36 schreef Sebasser het volgende:
Onzinklacht, gewoon fietsen.
Of nodig wat mensen uit, jij droog, hun nat, toch fun.
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:55 schreef whosvegas het volgende:
mietje
je laat je toch niet tegen houden door een paar regendruppels
quote:Op zondag 24 juni 2007 09:32 schreef RuttieQ het volgende:
Ik moes werken.... <<
Ik heb geen auto, en doe alles op de fiets hier in Amsterdam .. maar dit is toch echt wel zwaar kut, maar waar ik wel altijd om moet lachen is dat mensen overal schuilen.. Ik ga gewoon door want nat is nat Maar toch is het NATquote:Op maandag 25 juni 2007 01:36 schreef Mrs.Solis het volgende:
Jaja, gebruik de regen maar weer als excuus om niet naar buiten te gaan, kleine FOk!-nerd.
Ghehehehe, helemaal mee eens!quote:Op maandag 25 juni 2007 01:36 schreef Mrs.Solis het volgende:
Jaja, gebruik de regen maar weer als excuus om niet naar buiten te gaan, kleine FOk!-nerd.
quote:Op zondag 24 juni 2007 09:32 schreef RuttieQ het volgende:
Ik moes werken.... <<
Kan je met het OV bij dat rubber toko komen? Of werk je daar niet meer?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:25 schreef Hi_flyer het volgende:
Morgen weer veeeel regen. Gelukkig is mn OV weer geldig, dus lekker met de bus naar mn werk.![]()
Nat op je werk is nog erger dan nat in de stad![]()
Nog steeds, nu stageperiode. Ik zit er gewoon alweer 4,5 jaar....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:32 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Kan je met het OV bij dat rubber toko komen? Of werk je daar niet meer?
Ik leg het voor de minderbedeelden even uit: Doordeweeks is mijn OV-studentenkaart geldig. Daarmee mag ik de bus in. Dus kan ik naar mijn werk als het regent.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:16 schreef MREn het volgende:
Oh ja, want als je OV niet geldig is, rijdt de bus ook niet
Boh gek, ook als je OV NIET GELDIG ZOU ZIJN, zou je nog gewoon met de bus meekunnen hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:07 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ik leg het voor de minderbedeelden even uit: Doordeweeks is mijn OV-studentenkaart geldig. Daarmee mag ik de bus in. Dus kan ik naar mijn werk als het regent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |