Zet je pm eens aan, lummel!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:19 schreef robert2006 het volgende:
[..]
houdt dat in de dat duo jaap-dennis een feit is en huub/lieke afscheid moeten gaan nemen van jaap
Die vergeet ze toch na een minuut of 10 en een glaasje champagnequote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda krijgt instructies mee van redaktie en brian
Die worden overruled door alcohol.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda krijgt instructies mee van redaktie en brian
Om 5 uur wordt nr 2 gekozen. Ik hoop op Amanda!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Hey bitches,
Is al bekend wie de tweede is die Dennis meeneemt?
Ik zit op een paar 100m van dat restaurant Stroom nu (bij mijn knipperlicht vriendje) en kan eventueel langswippen en een fotootje nemen als dat kan maar ik heb geen zin om een foto van Brainless te nemen.
Ja slim toch? Meteen partij kiezen is niet slim en Amanda meenemen is juist slim , Brian gaat dat niet leuk vinden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:16 schreef Gigageil het volgende:
Wel een slijmbal hoor die Dennis.......echt stelling nemen durft ie nog niet.......lekker save allemaal.
Jaap + Amanda meenemen, van beide groepen 1 persoon.![]()
Leuke stap.. Natasia beetje te vriend houden, Amanda pakken, Brian pissed, Amanda verstoten.. Volgende stemming mag ze dan wegquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:22 schreef kleinzusje het volgende:
Dennis is het vriendje van Natasja
[afbeelding]
En ze heeft weer geen flauw idee hoe ordinair en asociaal ze overkomtquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:22 schreef rooie3 het volgende:
Wat lult Natasia weer dom.
Ze is er gewoon alleen nog omdat nooit alle bommen los gegaan zijn op haar.
Huub en Lieke ook nietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:22 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja slim toch? Meteen partij kiezen is niet slim en Amanda meenemen is juist slim , Brian gaat dat niet leuk vinden.
Nog vóór ze de poort goed en wel uit is...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Die vergeet ze toch na een minuut of 10 en een glaasje champagne![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:23 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Leuke stap.. Natasia beetje te vriend houden, Amanda pakken, Brian pissed, Amanda verstoten.. Volgende stemming mag ze dan weg
Wat stelt een avondje Rotjeknor onder begeleiding eigenlijk voor?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:23 schreef CoT het volgende:
[..]
Huub en Lieke ook niet
Hoewel Huub gister al zei dat het wel een strak plan is als Dennis Amanda meeneemt
Zo gauw Natasia gepakt word is het mag niet denk aan me borsten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:23 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze heeft weer geen flauw idee hoe ordinair en asociaal ze overkomt![]()
Ze zet zichzelf zo gruwelijk voor lul met deze verhalen.......quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:26 schreef beequeen het volgende:
Natasja begint maar weer eens over de 12 uur van Syl, wat is het toch een bitch.![]()
Leuk!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zie http://users.edte.utwente.nl/jong/blikkies/poetsmid.htm
en http://users.edte.utwente(...)lik%20web/index.html
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |