lukt niet, als ik ga liggen loopt heel me hoofd weer volquote:Op zaterdag 23 juni 2007 08:28 schreef crossover het volgende:
Duik terug je bed in.
Ze heeft je besmet met een verschrikkelijk virusquote:Op zaterdag 23 juni 2007 09:03 schreef shifto het volgende:
[..]
lukt niet, als ik ga liggen loopt heel me hoofd weer vol
edit: en dit terwijl ik bij chickie slaap en nu op haar comp zit te wachten tot ze wakker word na die ruige nacht.
AIDS?...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:22 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
Ze heeft je besmet met een verschrikkelijk virus![]()
Je kan de T zeker niet uitspreken met een verstopte neusquote:
idd..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Je kan de T zeker niet uitspreken met een verstopte neus
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:53 schreef crossover het volgende:
* crossover haalt nog eens diep adem door den neusch
voor mij helpt erg sterk drank wel goed tegen verkoudheid =)quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ga vanavond wel de super anti-verkoudheid combo proberen.
Paracetamol + bier!
Vitamince C wordt aan bier toegevoegd om veroudering te voorkomen, dus je hebt geluk!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:55 schreef shifto het volgende:
Ik ga vanavond wel de super anti-verkoudheid combo proberen.
Paracetamol + bier!
Jij bent stoerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:07 schreef shifto het volgende:
Ik ben alweer bijna beter, alleen nog wat hoesten maar geen verstoppingen meer. Dat terwijl ik veel buiten in de regen ben geweest, veel bier op heb en veel geblowed heb. I must be amazing.
wtf gast, ik ook sinds gisteren, een complot zeg ik je!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 08:26 schreef shifto het volgende:
Fuck.
Heel me harses zit weer dicht. Helemaal zielige ik!
Hoofdpijn etc.. kon niet slapen, half bezopen van vanacht, pijn in rug van kut pc stoel.
Bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh...
Ging die reclame niet over Strepsils?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:16 schreef Bergie88 het volgende:
Hoe noemden ze dat nou vorrig jaar op tv als je last had van een kriebelhoest.
Het was een soort reclame waar ze een persoon getekend van de zijkant lieten zien waarbij een soort slijpschijf in zijn keel rond draaide om duidelijk te maken dat hij last had van kriebelhoest.
Je moest dan een pil slikken volgensmij "en dan was je er zo vanaf"??
Ja echt, er zitten aliens in onze luchtwegenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:25 schreef RickoKun het volgende:
wtf gast, ik ook sinds gisteren, een complot zeg ik je!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |