RIP Sopjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:25 schreef sig000 het volgende:
Sopje.Of 't hij of zij was heb ik nooit kunnen ontdekken maar het was wel dol op 't fitness spul in de kooi.
Mooi zoquote:
Ja, vroeger postten wij veel samen in een SC-reeks, Vork.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:29 schreef Vork het volgende:
Zeg Arcee, wist je dat je mijn nummer 3 userbuddie bent? Althans dat schijnt zo te zijn.
Je kiest je momenten uit.quote:
Dan was het een zij.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:25 schreef sig000 het volgende:
Sopje.Of 't hij of zij was heb ik nooit kunnen ontdekken maar het was wel dol op 't fitness spul in de kooi.
Ga je eens snel schamenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet niet teveel geheimtaal gaan roepen, dan snapt een gemiddelde bikkel er niets meer van.![]()
Om drie uur.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:29 schreef Vork het volgende:
Sorry Wickedangel, semi-bikkelen. Is goed, dan semi-bikkel ik wel. Wanneer begint het echte bikkelen?
Heb ik in een (veelvuldig en samen met jou) in een SC-reeks gepost?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:31 schreef Arcee het volgende:
Ja, vroeger postten wij veel samen in een SC-reeks, Vork.
En toen was 't forum ook nog heul klein, dus kwam je elkaar vaker tegen.
Dan wacht ik wel even.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:32 schreef Wickedangel het volgende:
Om drie uur.
Niet echtquote:
Want alleen vrouwtjes-mormels houden zich bezig met de lijn?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:32 schreef svann het volgende:
Dan was het een zij.
Dat moest haast wel, het was een trouwe hamster en bedankt voor 't medeleven iedereen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:32 schreef svann het volgende:
[..]
Dan was het een zij.
Maar droevig, sig. Dat maakt het een stuk stiller 's nachts.
Alleen jammer dat het de laatste week minder luktquote:
Mag je anders niet?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet echt
Manlief heeft nachtdienst... dat is voor mij internetten
En alle mannetjeshamsters zijn kalend.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:34 schreef broer het volgende:
Want alleen vrouwtjes-mormels houden zich bezig met de lijn?
Nope. Het is meer dat een mannetje wat gevulder onder de staart is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:34 schreef broer het volgende:
Want alleen vrouwtjes-mormels houden zich bezig met de lijn?
Dan was mijne een vrouwelijke want de haren leken nog heel gezond toen ze ineens dood onder aan de renmolen lag.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En alle mannetjeshamsters zijn kalend.
Als ze ook bier lustten zouden ze hier meer dan welkom zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
En alle mannetjeshamsters zijn kalend.
Alsof ik mij de les laat lezenquote:
CTRL indrukken en aan je scrollwieltje draaien.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:37 schreef PrintScreen het volgende:
Help please... ik weet niet hoe ik weer terug moet naar het normale aanzien van een post.
Probeer eens 3 regels.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:37 schreef PrintScreen het volgende:
Help please... ik weet niet hoe ik weer terug moet naar het normale aanzien van een post.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:38 schreef svann het volgende:
Nope. Het is meer dat een mannetje wat gevulder onder de staart is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |