De vooruitgang gaat snel, dus ook daar geen telefooncellen meer?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:24 schreef broer het volgende:
[..]
Ik had gewoon mijn eigen telefoon bij me. Leuk detail: als je in de Praagse metro zit, kun je op je telefoon zien op welk station je bent.
Ruzie is een groot woord, Wickedangel. Een woord dat je niet te licht moet gebruiken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
HEB JE NOG RUZIE GEHAD MET JE REISGENOOT DIE JE EIGENLIJK NAUWELIJKS KENDE?
Onenigheid dan broer.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:28 schreef broer het volgende:
[..]
Ruzie is een groot woord, Wickedangel. Een woord dat je niet te licht moet gebruiken.
Relatief is wel het woord, ja. Maar ze heeft in ieder geval een onderkomen in een aanstaand Olympische Spelen-stadjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:25 schreef Sai het volgende:
We hebben ze wel nog onze mailadressen gegeven en ze stuurden nog een half jaar relatief angstaanjagende mails.
Zeker. En nu ik erover nadenk, dit detail was natuurlijk eigenlijk belangrijk genoeg om in het oorspronkelijke reisverslag te staan. Jammer; gemiste kans.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:27 schreef Wickedangel het volgende:
Ik geloof dat ik héél snel naar Praag moet![]()
Ik wilde gewoon even rellen. Jammer dan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:28 schreef broer het volgende:
Ruzie is een groot woord, Wickedangel. Een woord dat je niet te licht moet gebruiken.
En dat dat de standaardmaat is. En dat iedereen het drinkt - van enorme mannen tot lieve, petieterige meisjes.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:28 schreef Sai het volgende:
Maar het beste aan Praag is dat een halve liter bier op een terrasje 2,50 kost
Op de overdaad aan toerisme na, dan.quote:Praag
"Beste kijkbuiskinderen, we zullen broer nooit meer op reis sturen. En nu terug naar de studio..."quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:31 schreef broer het volgende:
Zeker. En nu ik erover nadenk, dit detail was natuurlijk eigenlijk belangrijk genoeg om in het oorspronkelijke reisverslag te staan. Jammer; gemiste kans.
Dat is misschien wel het beste, ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:35 schreef Wickedangel het volgende:
"Beste kijkbuiskinderen, we zullen broer nooit meer op reis sturen. En nu terug naar de studio..."
Doeiquote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:44 schreef broer het volgende:
Slapen. Doei.
Maar je léést het topic niet meer, of wel?quote:Op zondag 8 juli 2007 02:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
en verder leef ik nog.
Volgens mij maakt het geen reet uit op dit tijdstip waar dit topic staat.quote:Op zondag 8 juli 2007 03:08 schreef broer het volgende:
Ja, exact weet ik het ook niet. Maar er was iets met het topic verplaatsen naar GC, en zo. Om vers bloed te krijgen, zeg maar.
Zoiets.
Nee, volgens mij ook niet. Ik deed dan ook niet mee toen het gesprek plaatsvond. Ik wijs die aap alleen op zijn verantwoordelijkheden. Verder niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 03:12 schreef sig000 het volgende:
Volgens mij maakt het geen reet uit op dit tijdstip waar dit topic staat.![]()
Belachelijk idee!!!quote:Op zondag 8 juli 2007 03:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Van mij hoeft het niet. Ik zie al veel te veel vers bloed.
Bovendien zijn we al eens eerder naar GC verhuisd, en dat was geen groot succes.
Ik vind 't wel fideel van 'm dat ie toch de moeite neemt om steeds langs te komen. Zo'n naamtopic in ONZ is niet niks.quote:Op zondag 8 juli 2007 03:15 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, volgens mij ook niet. Ik deed dan ook niet mee toen het gesprek plaatsvond. Ik wijs die aap alleen op zijn verantwoordelijkheden. Verder niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |