quote:
Ok dan. Wat ben je van plan te halen voor ana 2?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja ik had boven een 4,5 dus kan compenseren
Als het boven een 4,5 is hoor je mij niet klagenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:32 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ok dan. Wat ben je van plan te halen voor ana 2?
Lekkere motivatie welquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als het boven een 4,5 is hoor je mij niet klagen
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als het boven een 4,5 is hoor je mij niet klagen
Nee, maar een soort middenweg bestaat ookquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als mijn leven uit motivatie om te leren bestond zat ik hier nu niet zo
Ja, die middenweg heet bij jou "bier", geloof ikquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, maar een soort middenweg bestaat ook
Mja mja volgend jaar misschien, ik heb geen haastquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, maar een soort middenweg bestaat ook
Je riep?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
BIER JASJSJAJAKAJA
Nee, dat is de hoofdwegquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:36 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja, die middenweg heet bij jou "bier", geloof ik.
Nee die ligt hier 500m verderop.quote:
Idd, tijd zatquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja mja volgend jaar misschien, ik heb geen haast
alles op z'n tijd
je moet ook geen 2 flesjes halenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:37 schreef Dribbel_ het volgende:
heb ik nieuw bier gekocht is het weer op
Hoeveel kratjes is dat ?quote:
Je moet het überhaupt niet halen, maar laten halen.quote:
Als een kratje 40cm is zou dat zo'n 1250 kratjes zijnquote:
Ik doe het ervoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:38 schreef oshiro het volgende:
[..]
Als een kratje 40cm is zou dat zo'n 1250 kratjes zijn
Ik vond het wel mooi op ons krijtbord stondquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je moet het überhaupt niet halen, maar laten halen.
Hm, ik zou op de houdbaarheidsdatum lettenquote:
Met 2 flesjes Kanon kom je ook een eind hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:40 schreef Dribbel_ het volgende:
beginnen met [u] en afsluiten met [/i]
dat waren dus meer dan 2 flesjes erik
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi op ons krijtbord stond
DAMES! [u]Het bier is op![/i] HELP ONS!dat kan ik dan weer wel waarderen ja
Wtf, die kratten zijn natuurlijk leegquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:40 schreef oshiro het volgende:
[..]
Hm, ik zou op de houdbaarheidsdatum letten
Daar heb ik ook m'n mensen voor. Al 19 jaar.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wij laten het bier altijd door de HBO-er halen![]()
Daar hebben we hem voor aangenomen; boodschappen doen als het regent, lampen vervangen en bier halen.
Die heb je snel achterover geslagen danquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wtf, die kratten zijn natuurlijk leeg
Ja, de MBO-ers.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:42 schreef oshiro het volgende:
[..]
Daar heb ik ook m'n mensen voor. Al 19 jaar.
"hoi mam ik ben op internetquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:42 schreef oshiro het volgende:
[..]
Daar heb ik ook m'n mensen voor. Al 19 jaar.
Ah allemaal van die klote studentjes die denken dat ze beter zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wij laten het bier altijd door de HBO-er halen![]()
Daar hebben we hem voor aangenomen; boodschappen doen als het regent, lampen vervangen en bier halen.
Uhuh, mn drinktempo neemt exponentieel toe met het aantal lege kratten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:43 schreef oshiro het volgende:
[..]
Die heb je snel achterover geslagen dan
Das op de TH ja, staat inderdaad een MBO-er achter de barquote:
quote:
Nee, geen bal te bekennen bij onsquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ah allemaal van die klote studentjes die denken dat ze beter zijn
zit je in zo'n ballehuis ook ja ?![]()
Zie jequote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:44 schreef oshiro het volgende:
[..]
Das op de TH ja, staat inderdaad een MBO-er achter de bar
Herkenbaarquote:
Wel geniale momenten, moet je toegevenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Herkenbaarachter de tv zitten met je mobiel naar de huistelefoon bellen om aan je moeder te vragen of ze nog wat te drinken wil inschenken
Cheers matequote:
Haha sloop elkaar maarquote:Feyenoord-fans onderling slaags
In het centrum van Vlaardingen zijn groepen Feyenoord-supporters met elkaar slaags geraakt. De politie verrichtte 16 arrestaties. Het gaat om rivaliserende groepen uit Vlaardingen en Rotterdam, die een machtsstrijd uitvechten.
Eerder deze week hebben Vlaardingse fans een Rotterdammer mishandeld. Gisteravond gingen de Rotterdammers naar Vlaardingen om wraak te nemen. In het uitgaanscentrum troffen ze elkaar.
Er brak een massale vechtpartij uit, waarbij met stenen en vuurwerk werd gegooid. De politie voerde charges uit om de groepen te scheiden. Er zijn geen berichten over gewonden.
Vind ik een tof plan, morgen wat te doen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:58 schreef Dribbel_ het volgende:
we motten weer eens bieren ofzo
Ik hou ze niet tegen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |