Hertog Jan of Jupiler als ik mocht kiezenquote:
Idemquote:
Tjá....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:57 schreef oshiro het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon verdomd kansloos als je je niet kunt gedragen mèt drank. En misverstanden of ander gezeik meut je maar lekker op MSN uit ofzo, maar ga hier de sfeer niet lopen verpesten.
Wereldoverheersingsplannen uitdenken?quote:
Gastquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:58 schreef oshiro het volgende:
[..]
Je interpunctie is al verbeterd. Nu de 'jou' nog
.
Nee.quote:
We laten gewoon iedereen bannenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:59 schreef oshiro het volgende:
[..]
Wereldoverheersingsplannen uitdenken?
quote:
Dude,quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:56 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ten eerste is het, na correctie van je interpunctie, JIJ.
behalve ik want ik = lievvvvvvquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We laten gewoon iedereen bannen![]()
PWND EINZZEWEI !$14111122
Idd... maar als ik de keus had koos ik de Lamborghiniquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:00 schreef VlaDje het volgende:
OMG, zeiken over het biermerk is hetzelfde als een Ferrari weigeren
je bedoelt 100 meter tussen de coffeeshops jaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:01 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
![]()
Je bent uberhaupt ooit hier uitgegaan?
Veel gezelliger dan die stad met 100 meter tussen alles![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:00 schreef VlaDje het volgende:
OMG, zeiken over het biermerk is hetzelfde als een Ferrari weigeren
Zie PIquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:01 schreef Ravii het volgende:
[..]
Dude,
Het is 2 uur in de ochtend![]()
Dan moet je echt niet aankomen met spelling enzo![]()
Dan nog zou je een ferrari niet weigerenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:02 schreef oshiro het volgende:
[..]
Idd... maar als ik de keus had koos ik de Lamborghini.
Das niet eens zo'n slecht plan, als je er bij stil staatquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We laten gewoon iedereen bannen![]()
PWND EINZZEWEI !$14111122
Precies jij bentquote:
Dat zeg ik ook heel nietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:02 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dan nog zou je een ferrari niet weigeren![]()
al moet ik dr een euro voor dokkenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:03 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook heel niet. Ik ga rustig aan het Euroshopper bier, als het gratis is hoor
En wat als je 1 euro voor Euroshopper moest dokken en 1,10 voor Jupiler oid?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:04 schreef VlaDje het volgende:
[..]
al moet ik dr een euro voor dokken
Bier is bier en patat is patat
Ik mag niet hopen dat jij je humeur laat verpesten door een relletje op het internet?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:57 schreef oshiro het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon verdomd kansloos als je je niet kunt gedragen mèt drank. En misverstanden of ander gezeik meut je maar lekker op MSN uit ofzo, maar ga hier de sfeer niet lopen verpesten.
Zal ik een valse tubgirl note bij Angelob zetten ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:03 schreef oshiro het volgende:
[..]
Das niet eens zo'n slecht plan, als je er bij stil staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |