En ik kwam er echt heel laat achter dat er een quick reply was. Dat vak onderin was me eerder nooit opgevallen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
Wat bedoelde je nou laatst dat PI en password je steeds de das omdoen? Je hoeft toch niet telkens je password in te tikken?
Ik log nooit in. en doe er PI bij.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat bedoelde je nou laatst dat PI en password je steeds de das omdoen? Je hoeft toch niet telkens je password in te tikken?
Dat heeft een naam!!!!!quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:37 schreef wyccie het volgende:
En ik kwam er echt heel laat achter dat er een quick reply was. Dat vak onderin was me eerder nooit opgevallen.![]()
Post Icoonquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:38 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Wat is PI?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:39 schreef ElizabethR het volgende:
Come on people!! Algemene natuurwetenschappen!!
Dat plaatje in de balk boven je post. Bij jou dus een papiertje.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:39 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Post Icoon??
Als je op 'quote] drukt, verschijnt je invoerscherm. Aan de bovenkant kun je kiezen uit een stuk of 16 posticoontjesquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:39 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Post Icoon??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |