Neen..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:04 schreef Yurithemaster het volgende:
pen?
Het is van staal..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:10 schreef Yurithemaster het volgende:
slag houtje?
Je komt in de buurt.quote:
dat krijg ik ook te zien als ik het plaatje probeer op te slaanquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:53 schreef Berkery het volgende:
Een drevel?
Inderdaadquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:53 schreef Berkery het volgende:
Een drevel?
Ja, maar dat mag nietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:57 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
dat krijg ik ook te zien als ik het plaatje probeer op te slaan![]()
Ik had niet gekeken, maar idd niet zo handigquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:57 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
dat krijg ik ook te zien als ik het plaatje probeer op te slaan![]()
Soms kan het even niet anders...en een beetje fairy spelers mag ik wel op rekenen toch?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:00 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik had niet gekeken, maar idd niet zo handig
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:10 schreef Iago het volgende:
david bowie
Ja, en da's weer lastig als je dit soort vragen maakt, je weet wie het is, dus weet je niet hoe onherkenbaar je de foto maakt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:14 schreef Iago het volgende:
maar als je t weet zie je er wel duidelijk Bowie in
quote:
neequote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:41 schreef wyccie het volgende:
Hmm, Kristalnacht? Zal wel niet, hè?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:49 schreef wyccie het volgende:
Dolle dinsdag?
Dat klopt, maar niet Staten Island.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:57 schreef Iago het volgende:
was ergens aan de noordoostkust van de vs.....
Mooie naam voor een eiland.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:04 schreef ElizabethR het volgende:
Hallo, ik ben uitgefotood
Martha vineyard
Yep!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:13 schreef ScottTracy het volgende:
Icarus.
Ja inderdaad, maar je moet roeien met de riemen die je hebt. Ik vond het idee wel grappig eigenlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:16 schreef wyccie het volgende:
Jammer dat je niet meer appels van dezelfde kleur had, anders zou ik zeggen nummer 2.
Deze?? Galway Arts Festivalquote:Leuk hoor. Ik weet nog dat ik een keer een foto van jou heel mooi vond, ik geloof dat het onderwerp tegenstelling was. Jij had een foto van verklede mensen (festival of iets dergelijks). De dynamiek en het statische was erg mooi.
Je hoeft er ook geen verstand van te hebben om te zeggen wat je mooi vindtquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:18 schreef ScottTracy het volgende:
Ik ben nog nooit in FOT geweestMaar ik vind foto 1 mooier. Ziet er voor mij kunstzinnig uit, mooie lichtinval ook. Maar ik heb totaal geen verstand van fotografie en/of kunst.
Ik heb echt geen idee wie dat tegenwoordig presenteert.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:20 schreef ScottTracy het volgende:
Hoe heet de presentator van Rondom 10?
Ieuwwwww, Cees Grimbergenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:26 schreef ScottTracy het volgende:
Nope. Het gaat om deze man:
[afbeelding]
Maar die naam durf je wel uit te spreken, itt tot de man die de stem van Ernie inspreekt en de Wetenschapsquiz heeft gepresenteerdquote:
Dat zou wel kunnen maar daar heb ik niet zo'n behoefte aan. We moeten dan onze schotel richten op een andere satelliet als waar hij nu op staat, en dan mis ik veel te veel interessante programma's hierzo. We hebben nu een kanaal of 500 inclusief alle Sky moviekanalen en alle discovery/national geographic toestanden enzo. Die zou ik dan allemaal moeten missen. Nee dankjwel. Als ik persé iets wil zien kijk ik via uitzending gemist of rechtsreeks via de website van het desbetreffende programma. Ik kijk eigenlijk alleen maar alle medische docu programma's, het journaal, Paul de Leeuw, en 'Ik vertrek'quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:32 schreef wyccie het volgende:
ER, kan jij Nederlandse tv ontvangen?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:33 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Maar die naam durf je wel uit te spreken, itt tot de man die de stem van Ernie inspreekt en de Wetenschapsquiz heeft gepresenteerd![]()
quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:18 schreef Paveway het volgende:
Portable Document Format?
De vragensteller mag wel editen hoor alleen antwoorden mag je niet editenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:25 schreef Paveway het volgende:
Herhaling dan, om het edit gebod niet te verloochenen:
Nopequote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:27 schreef Yurithemaster het volgende:
automated train brakes?
Het is wel een beveiliging. Maar voordat het systeem zelf de trein stopt, probeert het systeem eerst de machinist te bewegen iets te doen.quote:
Automatische Trein, dat gedeelte is goed.quote:
Nou, een trein heeft een dodemansknop, deze moet altijd ingedrukt zijn om een signaal van leven te geven aan de trein. ATB werkt als de snelheid van de trein hoger is dan de maximaal toelaatbare snelheid. Dat geeft het ATB systeem een signaal aan de machinist. Die heeft dat een paar seconden om te reageren. Doet ie dat niet, dan komt er een noodremming.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:21 schreef Nembrionic het volgende:
Een machinist moet steeds een aantal knoppen indrukken, op volgorde om de machine te laten weten dat 'ie nog leeft en de aandacht er nog bij heeft
Als hij het niet doet stopt de trein automatisch.
Althans..dat is wat ik ervan begrepen heb.
Nee, denk meer taalkundig. Remmen, begrenzen, de machinist iets laten doen... Het systeem wil de trein, de machinist be.........quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:26 schreef Sloppy het volgende:
Automatische Trein Begrenzer?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:41 schreef Yurithemaster het volgende:
Automatische Trein beinvloeding
Jeejquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:42 schreef Paveway het volgende:
Yurithemaster +1
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:49 schreef Paveway het volgende:
De bijlmerbajes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |