Het is wel een beveiliging. Maar voordat het systeem zelf de trein stopt, probeert het systeem eerst de machinist te bewegen iets te doen.quote:
Automatische Trein, dat gedeelte is goed.quote:
Nou, een trein heeft een dodemansknop, deze moet altijd ingedrukt zijn om een signaal van leven te geven aan de trein. ATB werkt als de snelheid van de trein hoger is dan de maximaal toelaatbare snelheid. Dat geeft het ATB systeem een signaal aan de machinist. Die heeft dat een paar seconden om te reageren. Doet ie dat niet, dan komt er een noodremming.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:21 schreef Nembrionic het volgende:
Een machinist moet steeds een aantal knoppen indrukken, op volgorde om de machine te laten weten dat 'ie nog leeft en de aandacht er nog bij heeft
Als hij het niet doet stopt de trein automatisch.
Althans..dat is wat ik ervan begrepen heb.
Nee, denk meer taalkundig. Remmen, begrenzen, de machinist iets laten doen... Het systeem wil de trein, de machinist be.........quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:26 schreef Sloppy het volgende:
Automatische Trein Begrenzer?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:41 schreef Yurithemaster het volgende:
Automatische Trein beinvloeding
Jeejquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:42 schreef Paveway het volgende:
Yurithemaster +1
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:49 schreef Paveway het volgende:
De bijlmerbajes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |