spam slotjequote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:38 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie is er zo stoer, hier het stoere topic wie Giel gaat belen bij radio 3
op 0909-1336
Dit is geen baggerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Stop eens met baggeren paultjuhhh
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dit is geen bagger
Dit is doen durf of waarheid achtig iets
Hey fiets, you look blue, you've got the bluess?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Stop eens met baggeren paultjuhhh
Hou je het centraal danquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dit is geen bagger
Dit is doen durf of waarheid achtig iets
KLB, ONZ, wat zie ik niet wat er wel is?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hou je het centraal danHier dus
![]()
de dokter vroeg nog naar jequote:
Neee paultjuhhh is stout bezig hij mag niet forumbreed baggerenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
KLB, ONZ, wat zie ik niet wat er wel is?
Hoer, zeker NB vergeten hè![]()
Forumbreed? is dat de nieuwe internet-vloerbedekking term?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neee paultjuhhh is stout bezig hij mag niet forumbreed baggeren![]()
![]()
NB![]()
Nee, dat is je moederquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:48 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Forumbreed? is dat de nieuwe internet-vloerbedekking term?
Jeweetsquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:48 schreef paultjuhhh het volgende:
SF weet the rules
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, dat is je moeder![]()
![]()
![]()
Ja dat is nieuw van ola
Rip aan de nabestaanden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:26 schreef Qunix het volgende:
NB
quote:
Gielquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:30 schreef -skippybal- het volgende:
Kan het nog steeds?
Ik vind Giel een kneus omdat 'ie zich een muziekkenner noemt maar tegelijk alleen maar kutmuziek draait/noemt![]()
Fok paultjuhhhquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Giel
Goed topic trouwens paultjuhhh! Moet er wel effe een fok!kertje bellen natuurlijk
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:40 schreef remlof het volgende:
Moet er wel effe een fok!kertje bellen natuurlijk
Ja en op Nederland 3.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is giel nog op de radio dan?
quote:
Sunchaser, die is er media-geil genoeg voor. Bij Ek-stra weekend belt hij ook altijd als"Sunchaser van FOK!"quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Giel
Goed topic trouwens paultjuhhh! Moet er wel effe een fok!kertje bellen natuurlijk
helemaal mee eens , de pauperquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:30 schreef -skippybal- het volgende:
Kan het nog steeds?
Ik vind Giel een kneus omdat 'ie zich een muziekkenner noemt maar tegelijk alleen maar kutmuziek draait/noemt![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:29 schreef paultjuhhh het volgende:
UP !
Kdurf nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:36 schreef ScudRaket het volgende:
Bel dan zelf Paultjuhhh
zielig kalfquote:
bel jij eens dan!quote:
quote:
Go tong!quote:
Ik ook niet. Ik had nog wat nieuwtjes.quote:
ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:04 schreef tevebe het volgende:
Doe je goed.. Hoelaat is het nu bij jou? 9u?
Als ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:06 schreef tevebe het volgende:
Ohh dat scheelt dan weer. Ik dacht even dat je in dezelfde tijdzone zat als mij.
Het is vast de kouquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:11 schreef CrazyTaxi het volgende:
[afbeelding]
Gek hè dat er weinig mensen bellen.![]()
quote:
wat een minimale pikkiequote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:11 schreef CrazyTaxi het volgende:
[afbeelding]
typisch gielquote:
[afbeelding]quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:11 schreef CrazyTaxi het volgende:
[afbeelding]
Gebruiken mensen dat woord écht nog?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 08:44 schreef adolfzondersnor het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een kerel met een kittelaar ?![]()
Hoe heb je eigenlijk een 0909 nummer kunnen bellen vanuit het buitenland? Dacht dat dat vaak niet werkte.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:03 schreef popolon het volgende:
Cut the crap.
Twee keer geprobeer, 't is dat ik aangeschoten ben anders had ik 't nooit gedaan.
Aha!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:54 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Hoe heb je eigenlijk een 0909 nummer kunnen bellen vanuit het buitenland? Dacht dat dat vaak niet werkte.
Tis geen fokradioquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Aha!
ik was dus blijkbaar nog wat erger aangeschoten dan ik dacht. Kreeg ook al zo'n raar toontje.
Maar goed, ik probeer het wel eens met skype dan.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:55 schreef popolon het volgende:
Aha!
ik was dus blijkbaar nog wat erger aangeschoten dan ik dacht. Kreeg ook al zo'n raar toontje.
Aha ok, bedankt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:25 schreef LintuxCx het volgende:
Yeps, SkypeOut. Lijkt niet te kunnen, zie http://www.google.com/search?hl=en&q=skype+0900
De ouderen onder ons wel. 'De kittelaar, de kittelaar, dat heerlijk accessoire"quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:48 schreef geenaam het volgende:
[..]
Gebruiken mensen dat woord écht nog?![]()
quote:
jaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:56 schreef DaMook het volgende:
Ik kom er niet door![]()
Ik ga nu naar bed en nog even op tv kijken zonder inet en bellen.
Ja.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:33 schreef Arnoutvanh het volgende:
Rick van Velthuysen > Giel Beelen
dat had een prachtig Tien-programma kunnen zijn..sla Giel aan Gort!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:52 schreef Aoristus het volgende:
stel je voor dat je hem helpt in zijn carriere![]()
Ik denk dat een hoop mensen hem liever in een cage fight ziet verliezen ofzo
Dat doet hij in zijn ochtend programma toch?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:24 schreef the_legend_killer het volgende:
we moeten die giel mobiel in handen zien te krijgen
neehee...giel is het geld niet waardquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:32 schreef Waris7 het volgende:
0900 is duur...
Is dit spam? Als ik dit nummer bel krijg ik een sexlijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:38 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie is er zo stoer, hier het stoere topic wie Giel gaat belen bij radio 3
op 0909-1336
Hehe die trieste wijvenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:58 schreef Cubewoods het volgende:
Geweldig geile wijfen altijd op die webcams
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voices tell me I'm the shit.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:45 schreef melanie_the_miss het volgende:
Durf ik wel.Jij kan beter naar Giel MSN-en en dan de webcam aanzettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
lol, misschien!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:46 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Jij kan beter naar Giel MSN-en en dan de webcam aanzetten![]()
Ja en dan zo Giel bellen en de Gielmobiel op de grond gooien en er op gaan stampen en dan zal Giel zo live zeggen "M'n mobiel wat doe je" en dan jij zo zeggen van "Ja ik heb hem toch gekregenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:24 schreef the_legend_killer het volgende:
we moeten die giel mobiel in handen zien te krijgen
Freaknacht @ hotmail.comquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik kan nergens iets terugvinden over msn met giel hoor![]()
uhm neequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:52 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ja en dan zo Giel bellen en de Gielmobiel op de grond gooien en er op gaan stampen en dan zal Giel zo live zeggen "M'n mobiel wat doe je" en dan jij zo zeggen van "Ja ik heb hem toch gekregen"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |