Ik snap er ook geen fluit van.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:46 schreef darky13 het volgende:
wat is een hiphop tournament?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:06 schreef cosmick het volgende:
Een ding: Snoop Dog, 2Pac en zonder twijfel The Game zijn fuckin' wack. Een slapper dan slap aftreksel van een greep uit bovenstaande tracks. Commerciele schijthonden die het van de bimbo's in hun video's moeten hebben dan de skills die ze in feite zouden moeten bezitten.
Ik kan ook alles voorkauwen als je dat wilt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:51 schreef darky13 het volgende:
beetje mager topic start, vooral van een blauwnickje
Dit gaat zich op artiestenniveau afspelen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:17 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Gaat het nu om tracks of albums? Een album tournament lijkt me persoonlijk interessanter...
Juist.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:58 schreef Leia het volgende:
Het topic is ook niet bedoeld om meteen van start te gaan met een tournament volgens mij? Meer als een topic voor suggesties e.d. om daarna een tournament te houden?
Als je wilt kunnen we die later in het jaar houden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:17 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Gaat het nu om tracks of albums? Een album tournament lijkt me persoonlijk interessanter...
Mee eens, soort van. Maar niet echt nodig om van de daken te schreeuwen. Als er maar genoeg mensen mee doen, wat natuurlijk de bedoeling is, worden dergelijke acts toch wel genomineerd. En alleen dan kan het echt van de grond komen denk ik.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:06 schreef cosmick het volgende:
Pff.. ik ga later verder. Dit kost zoveel tijd. Een ding: Snoop Dog, 2Pac en zonder twijfel The Game zijn fuckin' wack. Een slapper dan slap aftreksel van een greep uit bovenstaande tracks. Commerciele schijthonden die het van de bimbo's in hun video's moeten hebben dan de skills die ze in feite zouden moeten bezitten.
Je hebt gelijk hoor. Ik liet mijn emoties iets te ver gaan, het was al laat.quote:
Mwah, Nipeng moet het dan gewoon wat beter in de gaten houden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:23 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Lijkt mij wel cool, maar wordt het dan niet onoverzichtelijk?
Minimaal 25, maximaal 100 vind ik beterquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:09 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Klinkt wel als een goed voorstel, alleen 50 is misschien wat aan de hoge kant? (heb nog nooit met zo'n tournament meegedaan, meestal kom ik er pas achter als ze al bij de halve finale zijn ofzo)
Misschien maximaal 25 acts? Beetje quality control.
Ja ok, maar als je poules doet ben je dat al voor een deel kwijt. Er kunnen meerdere per poule doorgaan. En de favorieten die dan niet doorgaan hebben dan gewoon pech gehad.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:29 schreef nipeng het volgende:
Ik heb ook zoiets in gedachten. Ik wil alleen iets hebben om de favorieten niet in de eerste fase tegen elkaar uit te laten komen.
Met dit minimum voorkom je wel dat mensen die er geen verstand van hebben kunnen stemmen dus dat vind ik wel een goed plan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:41 schreef nipeng het volgende:
Dat wou ik met de bonuspunten voorkomen
Minimaal 25, maximaal 100. Is dat te doen voor de deelnemers?
goede opzet iig, iets wat ik ook in gedachte had, word het alleen niet teveel werk wat tellen betrefd?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:57 schreef nipeng het volgende:
Daar kan ik me zeker in vinden, le_knightclub_soda. Even wachten op reacties van de rest.
Voorstel voor de nominatieronde:
- Iedere poster mag max 50 (?) acts nomineren
- iedere keer als een act genoemd wordt krijgt ie een punt
- acts met de minste punten vallen af bij de eerste schifting of zullen loten tegen acts met meer punten (?)
- 10 van de 50 acts mag je "bonuspunt" geven
Let op dit is een voorstel, alles is bespreekbaar.
Ja, de In Control-series bevatten plaatjes met mensen als Craig G, Masta Ace, Biz Markie etc. Maar daarnaast heeft ie ook Frick 'n Frack gedaan, Shanté, LL Cool J (Booming System!!!), "my melody" van Eric B & Rakim enzovoorts enzovoorts.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Re-entry volgensmij wel (alhoewel dat album zeer tegenviel), in control zijn toch gewoon productie pplaten/tapes van hem, onder zijn naam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |