Je bedoeld dat mensen gewoon uberhaupt even op het uitknopje moeten rammen als ze naar huis gaan. Zó veel moeite is dat niet. erger ik me af en toe ook kapot aan jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Mensen zonder een screensaver en zo een beeldbuis dag en nacht aan laten staan op het werk
Zonde van de energie. Ik heb hm maar uitgezet.
Klacht; zie hierboven.
Stilstaand beeld niet idd.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:54 schreef fathank het volgende:
Bewegende screensaver zijn gigantische stroomverbruikers slimmerik. Zet dan je complete monitor uit, en stel een policy in dat dat automatisch gebeurt na 10 minuten niks doen.
En daar geloof jij werkelijk in?quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:40 schreef athlonkmf het volgende:
Niet uitzetten, dan kan folding@home door bijven draaien en kan ik m'n bijdrage leveren aan de cure against <insert sickness>
Moet toch wat doen met die quadcore cpu op het werkquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:20 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
En daar geloof jij werkelijk in?
mensen die denken dat screensavers energie besparenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Mensen zonder een screensaver en zo een beeldbuis dag en nacht aan laten staan op het werk
Zonde van de energie. Ik heb hm maar uitgezet.
Klacht; zie hierboven.
maar ondertussen kost dat grapje wel stroom.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:40 schreef athlonkmf het volgende:
Niet uitzetten, dan kan folding@home door bijven draaien en kan ik m'n bijdrage leveren aan de cure against <insert sickness>
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:40 schreef athlonkmf het volgende:
wat dacht je van uitzetten.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:15 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Moet toch wat doen met die quadcore cpu op het werk![]()
interessant standpunt!quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:10 schreef Roi het volgende:
_
Als je pc niet eens wat animaties kan verwerken verdien je het niet eens om een pc te hebbenquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:51 schreef DemonRage het volgende:
Je hebt ook van die screensavers die wel het scherm sparen, maar dan opeens je processor 100% belasten voor een paar stomme animaties. En dan vreet je computer wel opeens wat meer stroom.
Dat is wel erg kort door de bocht.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:01 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Als je pc niet eens wat animaties kan verwerken verdien je het niet eens om een pc te hebben![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:40 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat is wel erg kort door de bocht.
Laten we het zo stellen: als programmeurs niet fatsoenlijk en efficiënt een animatie kunnen maken, dan wordt op elke pc de processor onnodig belast.
Pfff... er zijn er zoveel van. Je ziet het ook vaak bij flashbanners (een bekend voorbeeld was die peugeot banner die ooit op fok verscheen)quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En over welke screenanimaties hebben we het?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |